Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: شهید ' محسن حججی ' شور و حال دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را زده کرد و روحیه محور مقاومت در سوریه را ارتقا داد.

به گزارش ایرنا، ' محسن مهرعلیزاده ' روز دوشنبه در بدو ورود به شهرستان نجف آباد در دیدار با خانواده شهید حججی افزود: شهید سرافراز محسن حججی با استقامت در برابر دشمنان و شهادت در راه اسلام و نظام، باعث تقویت روحیه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: دشمنان اسلام بخصوص استکبار جهانی با همکاری رژیم صهیونیستی گروه جنایتکار داعش را با ظاهری اسلامی بوجود آوردند تا به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند.
استاندار اصفهان افزود: شهدا همه عزیزند اما شهید محسن حججی با شهادت و استقامت خود برابر داعش بین شهدا ستاره شد.
پدر شهید حججی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت فرهنگی و جهادی این شهید در منطقه محروم پشتکوه دوم فریدونهشر، گفت: در هفته‌های گذشته در منطقه پشتکوه دوم حضور یافتیم.
محمدرضا حججی خطاب به استاندار اصفهان گفت: درخواستی که از شما داریم این است که نسبت به احداث جاده در منطقه بسیار محروم پشتکوه فریدونشهر که حتی امام جماعت نیز ندارد و احکام دین را بخوبی نمی‌ دانند، اقدام کنید.
در این دیدار استاندار اصفهان بر رسیدگی به درخواست خانواده شهید محسن حججی مبنی بر احداث جاده برای منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر تاکید کرد و احداث 25 کیلومتر جاده در این منطقه در دستور کار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان قرار گرفت.
حدود 2 هزار تن در روستاهای پشتکوه دوم سکونت دارند و فاصله آخرین روستای پشتکوه دوم یعنی وزوه تا گردنه کلوسه 50 کیلومتر است.
گردنه کلوسه تا مرکز شهرستان فریدونشهر بیش از 150 کیلومتر فاصله دارد.
شهرستان کوهستانی و سردسیر فریدونشهر در 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
استاندار اصفهان در دومین سفر شهرستانی خود به نجف آباد با حضوردر گلستان شهدای 8سال جنگ و شهدای مدافع حرم این شهرستان، به مقام شامخ شهیدان سرافراز ادای احترام کرد.
مهرعلیزاده، در ادامه از پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان نجف آباد بازدید کرد.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و330 هزار نفر جمعیت در 30کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/غ.ک/7131/6994 ** تنظیم: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان