Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سازه تقاطع غیر همسطح کمربندی خمینی‌شهر – نجف‌آباد با ۹۵ درصد پیشرفت، در انتظار رفع معارضات و موانع پیشرفت پروژه به منظور راه‌های دسترسی است که با همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان خمینی‌شهر در اسرع وقت تکمیل خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، از جمله پروژه‌های اجرایی تحت نظارت این اداره کل، احداث و اتصال جاده‌های دسترسی به محورهای اصلی و بزرگراهی است که از آن جمله می‌توان به احداث دو تقاطع غیر همسطح کمربندی خمینی‌شهر – نجف‌آباد و تقاطع غیر همسطح روستای ده سرخ از توابع شهرستان مبارکه جهت اتصال و ارتباط با محور مبارکه به اصفهان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محور کمربندی خمینی‌شهر به سمت نجف‌آباد و بالعکس به دلیل تردد بسیار بالای وسایل نقلیه و به منظور هدایت وسایل نقلیه سنگین به خارج از مرکز شهر اصفهان احداث تقاطع غیر همسطح این محور در دستور کار بوده که طبق برنامه زمان‌بندی پیش رفته و متأسفانه به دلیل عدم جابجایی لوله انتقال آب و معارض با ایجاد راه‌های دسترسی به محور اصلی این کار متوقف شده است.

حمیدرضا امیرخانی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در تکمیل این گزارش گفت: عملیات اجرایی ابنیه تقاطع غیر همسطح کمربندی خمینی‌شهر – نجف‌آباد ۹۵ درصد پیشرفت داشته و تاکنون ۱۵ میلیارد ریال جهت احداث هزینه شده و برای تکمیل و احداث راه‌های دسترسی و ارتباط با محور اصلی به ۱۵ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

وی اظهار کرد: با رفع موانع پروژه نظیر جابجایی تأسیسات آب متداخل با پروژه و همکاری دستگاه‌های مربوطه و با تأمین اعتبارات لازم می‌توان این پروژه را تا پایان سال به بهره‌برداری رسانید.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان درباره تقاطع غیر همسطح روستای ده سرخ در محور مبارکه گفت: از دیگر محورهای تردد با حجم بالای ترافیک در استان، محور اصفهان به سمت مبارکه و بالعکس است که به دلیل وجود صنایع مادر در این منطقه و وجود کارخانه قند در نزدیکی روستای مورد نظر، تقاطع غیر همسطح ده سرخ احداث شده و سازه پل با پیشرفت ۱۰۰ درصد تکمیل و ساخت راه‌های دسترسی موجود به ۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمدمهدی پورکاظمی کارشناس طرح این دو پروژه در استان می‌گوید: با احداث و تکمیل راه‌های دسترسی این دو پروژه در محورهایی با بار ترافیکی بالا، قطعاً از وقوع تصادفات ناگوار جلوگیری خواهد شد ضمن آنکه با احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی خمینی‌شهر از ورود ماشین‌آلات سنگین به میدان استقلال و در نهایت از ورود به شهر جلوگیری می‌گردد که امید است با تأمین اعتبارات لازم و با همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان در جهت جابجایی تأسیسات آب در محل پروژه هرچه زودتر شاهد تکمیل این پروژه مهم در استان باشیم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح

گروهی متشکل از ۵۰ قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از دولت وی خواستند تا از همه ابزارهای موجود برای منصرف کردن تل‌آویو از آغاز عملیات تهاجمی در رفح استفاده کند.

به گزارش ایسنا، در این نامه آمده است: ما با فوریت می‌گوییم تهاجم اسرائیل به رفح در روزهای آینده کاملا غیرقابل قبول است. ما از شما می‌خواهیم با استناد به قوانین و سیاست‌های موجود، فوراً از ارائه برخی کمک‌های نظامی تهاجمی به دولت اسرائیل، از جمله کمک‌هایی که از قبل تایید شده است، خودداری کنید تا از حمله تمام‌عیار به رفح جلوگیری شود.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها از جمله در روز سه شنبه تاکید کرده که ارتش این رژیم برای جنگ با سازمان فلسطینی حماس با یا بدون توافق بر سر اسرا وارد رفح خواهد شد.

نتانیاهو گفته: «اسرائیل چاره دیگری جز ورود به رفح ندارد.» در نامه قانون‌گذاران آمریکایی به دولت بایدن آمده است که «دولت اسرائیل طرحی معتبر و قابل اجرا برای محافظت از غیرنظامیان در جریان عملیات احتمالی در رفح، آنگونه که دولت بایدن درخواست کرده است، ارائه نکرده است.»

در این نامه آمده است که حمله به رفح خطر بازگرداندن منطقه به آستانه یک درگیری گسترده‌تر را دارد.

در اوایل این هفته، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که عملیات در رفح یک «تشدید غیرقابل تحمل» خواهد بود که هزاران غیرنظامی را کشته و صدها هزار نفر دیگر را مجبور به فرار خواهد کرد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز از تل‌آویو خواسته که حمله‌ای به رفح انجام ندهد.

رسانه‌های اسرائیلی روز پنجشنبه گزارش دادند، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به تل‌آویو پیام داده که حمله به رفح می‌تواند مانع از تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با عربستان سعودی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد