Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:19:42 GMT

بسیج تضمین‌کننده وحدت و اقتدار ملی کشور است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۰۲۴۷

بسیج تضمین‌کننده وحدت و اقتدار ملی کشور است

امام جمعه اسدآباد با تبریک هفته بسیج گفت : بسیج تضمین‌کننده وحدت و اقتدار ملی کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام موسی حسینی مجد ظهر امروز در دیدار با بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: امروز بسیج بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان دهنده آرامش و امنیت در درون کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسیج به عنوان یک تفکر ناب ، ثمرات و عواید زیادی را نصیب جمهوری اسلامی کرده است و معتقدیم بسیج ، شجره طبیه‌ای است که هر لحظه در حال رشد ، بالندگی ومیوه دادن است.

حسینی مجد خاطر نشان کرد:حضور حماسی بسیج در هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی و ظفر بوده و بعد از جنگ تحمیلی با حضور بسیج در عرصه جهاد و سازندگی موجب توفیقات روز افزون در جهت محرومیت زدایی،توسعه و آبادانی در تمامی نقاط کشور، از جمله مناطق محروم، روستایی و عشایری بوده است.

امام جمعه اسدآباد گفت: مهمترین هدف بسیج یاری رساندن به دین خدا و مردم است و این روحیه ی مردمی سبب شده که فرهنگ بسیجی نه تنها در کشور بلکه به بیرون از مرزهای کشور نیز گسترش یابد و امروز شاهد تحقق این امر هستیم .

حسینی مجد افزود: بسیج در بخش بازدارندگی و زیاده‌خواهی دشمنان استکبار جهانی نقش به سزایی را در عرصه امنیت و حفظ اقتدار نظامی کشور ایفا کرده است.

حسینی مجد خاطر نشان کرد: بسیج تضمین کننده وحدت و اقتدار در تمامی ابعاد شئونات مختلف اجتماعی، نظامی، اطلاعات و امنیت ملی است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت شهرستان اسدآباد نیز در این جلسه از فعالیت 26 گروه جهادی بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 11 پروژه محرومیت زدایی توسط گروه‌های جهادی در این شهرستان انجام گرفته است.

سرهنگ حسن مرادی اظهار کرد : یک گروه جهادی تخصصی در قالب 80 نفر نیز به روستای چنار سفلی اعزام شد که این گروه به 2 هزار نفر از مردم این روستا خدمات فرهنگی و دندان پزشکی ارائه دادند.

وی در ادامه از برگزاری 65 دوره آموزشی از ابتدای سال تاکنون در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سپاه پاسداران شهرستان خبر داد و گفت :در این راستا 2 هزار نفر آموزش دیده‌اند و 150 میلیون تومان تسهیلات در امر اقتصاد مقاومتی به 34 نفر واگذار شده است.

مرادی تصریح کرد:صنایع تبدیلی، پرورش دام و طیور ،خشک کردن میوه در قالب تعاونی، 8 کارگاه میوه خشک کنی از جمله طرح‍های اقتصاد مقاومتی بوده که در این راستا به افراد متقاضی تسهیلات ارائه شده است.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت

حسینی معاون رییس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است