Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@01:03:10 GMT

احتمال افزودن ارسال استوری در نسخه وب اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۱۰۱۰

احتمال افزودن ارسال استوری در نسخه وب اینستاگرام

به گزارش ایسنا، براساس گزارش های منتشر شده، شبکه اجتماعی اینستاگرام از این پس امکانِ گذاشتن استوری را بر روی نسخه وب نیز فراهم خواهد کرد.

بیشتر از دو ماه پیش بود که اینستاگرام قابلیت مشاهده استوری را بر روی نسخه وب خود نیز برای کاربران فراهم کرد. بدین وسیله کاربران این شبکه اجتماعی قادر هستند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن بر روی رایانه و تنها از طریق مرورگرهای اینترنتی دسکتاپ خود، استوری های دوستان و آشنایان خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطور معمول کاربران تنها می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرامی که بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند، استوری‌های اینستاگرام را مشاهده و یا بارگذاری کنند. اما اینستاگرام با هدف توسعه عملکرد نرم افزار و رضایت کاربران، به آنها این اجازه را می‌دهد تا با استفاده ازمرورگرهای اینترنتی رایانه خود (دسکتاپ) مانند گوگل کروم نیز بتوانند استوری های دوستان خود را در اینستاگرام مشاهده کنند.

هم اکنون نیز این شبکه اجتماعی محبوب در راستای کاهش تفاوت بین نسخه های وب و اپلیکیشن اعلام کرده است که امکان ارسال و انتشار استوری را نیز برای کاربران اینستاگرام فراهم خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که کاربران در نسخه های وب اینستاگرام از برخی ویژگی های جذاب استوری نظیر استیکرهای مختلف بر روی تصویر استوری که در اپلیکیشن آن وجود دارد، محروم خواهند بود.

به گفته مدیرعامل اینستاگرام، قابلیت استوری در این برنامه خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب ترین تجربه های کاربران در فضای مجازی شد. در حال حاضر روزانه بالغ بر ۲۵۰ میلیون کاربر از این قابلیت استفاده می کنند. بنابراین امکان ارسال و انتشار استوری در مرورگرهای اینترنتی رایانه‌ها، خبر خوشی برای کاربران خواهد بود.

پیشتر اینستاگرام از احتمال افزودن قابلیت بارگزاری استوری در ماه‌های آینده خبر داده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه

پس از اینکه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از نیروهای زمینی خود را به غزه اعزام نخواهد کرد، رسانه انگلیس تلگراف نوشت احتمالا نیروهای انگلیسی جهت آنچه «کمک‌رسانی در ارسال محموله‌های بشردوستانه به غزه» خوانده شده، در این باریکه مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک مقام ارشد نظامی آمریکا روز جمعه مدعی شد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم به نقل از این مقام ارشد نظامی گزارش کرد که ظاهرا ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا از اوایل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ایالات متحده پیشتر گفته بود که یک «طرف سوم»، مسئول رانندگی کامیون‌ها در امتداد یک مسیر به سمت ساحل خواهد بود؛ مسئولیتی که طبق آنچه تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش کرده است، می‌تواند توسط نیروهای انگلیسی ایفا شود.

البته بی‌بی‌سی گزارش داد که هنوز هیچ تصمیمی توسط دولت انگیس رسما اعلام نشده و «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس هم آن را هنوز مطرح نکرده است.

«گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس گفت: «بسیار حیاتی است که مسیرهای بیشتری را برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه حیاتی به مردم غزه ایجاد کنیم و بریتانیا هم نقش پیشرویی را در ارائه کمک‌ها ایفا می‌کند.»

مقام آمریکایی مذکور گفته است: «حجم کمک‌های بشردوستانه‌ برای غزه از مسیر دریایی حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است