Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بیمه سلامت استان: مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان البرز پرداخت شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز الرز، مدیرکل بیمه سلامت استان البرزگفت: با توجه به رویکرد سازمان بیمه سلامت مبنی بر اولویت قراردادن پرداخت بدهی ها به موسسات طرف قرارداد دولتی و خصوصی، با تلاش های صورت گرفته و پیگیری های موثر سازمان و حمایت  کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، و خزانه داری کل؛  سومین پرداخت  طی دو ماه اخیر انجام شد و این اداره کل موفق شد مطالبات تمامی داروخانه های طرف قرارداد با بیمه سلامت استان البرز را تا پایان اردیبهشت سال جاری پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   دکتر جوانشیر افزود: مطالبات معوق تمامی موسسات درمانی دولتی و خصوصی، پزشکان، آزمایشگاه ها، سنوگرافی، رادیولوژی ها و متخصصان و مراکز پاراکلنیک تا پایان بهمن سال1395 نیز پرداخت شد. وی افزود: دهی بیمارستان ها و موسسات درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی  طرف قرارداد، نیز تا پایان آبان و قسمتی از آذر سال گذشته پرداخت شده است. دکتر جوانشیر در ادامه یادآور شد بدهی بیمارستان های غیردولتی و خصوصی نیز تا پایان مهر95 پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها