Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:17:09 GMT

پیش بینی بارندگی از بامداد سه شنبه در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۱۳۰۰

پیش بینی بارندگی از بامداد سه شنبه در لرستان

خرم آباد-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: بنا بر پیش بینی های صورت گرفته بارندگی از بامداد سه شنبه در این استان آغاز شده و در روزهای پایانی هفته تا اوایل هفته آینده شاهد کاهش محسوس دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

راضیه پیله وران روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سامانی بارشی که وارد استان شده اواخر امروز و امشب تقویت می شود و از بامداد روز سه شنبه بارش ها در استان آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی همچنین همراه با این بارش ها در مناطقی از استان همچون مناطق شرقی و شمالی استان سرعت وزش باد پیش بینی می شود و طی ساعاتی از صبح و بعد از ظهر فردا ، شدت وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان ادامه دارد ، گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تمرکز بارش ها برای مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان همچون سپیددشت، الیگودرز و پلدختر است و بارش ها در سایر مناطق استان بصورت پراکنده خواهد بود.
پیله وران با تاکید بر پیش بینی کاهش دما در بیشتر نقاط استان از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا اوایل هفته آینده افزود: در مراکز سردسیر استان انتظار بارش برف وجود دارد.
وی همچنین گفت: پیش بینی می شود در روزهای پایانی هفته کاهش دما در مرکز استان بصورت منفی 2 و منفی سه درجه برسد و در مناطق سردسیر استان از جمله الشتر تا منفی 9 درجه هم برسد.
وی یادآور شد: بارش بارانی که از بامداد روز سه شنبه آغاز می شود و در طول روز تقویت و شدت می گیرد فراگیر است و تمام استان را دربرمی گیرد و آمادگی برای پیشگیری از خسارات احتمالی بخصوص در مورد کاهش دمای پایان هفته توصیه می شود.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: از عصر روز یکشنبه هفته جاری با افزایش حجم ابر در آسمان خراسان رضوی، به تدریج شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و دمای شبانه در برخی از مناطق سردسیر نزدیک به صفر درجه خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران نیز از اواسط هفته جاری بیشتر نقاط را فرا می‌گیرد که با توجه به سرد بودن هوا، احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: بارش ها اواخر هفته جاری به اوج خواهد رسید که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

حکمی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با سه و سرخس با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین هشت تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید