Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@08:30:34 GMT

اطلاعیه سایپا درباره خبر تغییر مدیرعامل

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۱۹۳۶

در حالیکه روز گذشته خبر تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا فضای رسانه ای صنعت خودرو را در بر گرفته بود، امروز این شرکت در اطلاعیه ای نسبت به تغییر یاد شده واکنش نشان داد.
 
در سایت اطلاع رسانی سایپا آمده است: آنگونه که در خبرهای روز گذشته آمده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است که این موضوع بر اساس قوانین جاری کشور، مغایر قانون تجارت است و مطمئناً مقام عالی وزارت هیچگاه راساً در انتخاب مدیرعامل یک شرکت سهامی عام دخالتی ندارد و مشخص نیست منشاء این خبر کجاست و با چه هدفی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
طبق قوانین حاکم بر موضوع و قانون تجارت، هر شرکت سهامی بوسیله عده ای از سهامداران که قانون عنوان هیات مدیره به آنها داده است، اداره می شود. هیات مدیره، مقام تصمیم گیری و اجرایی شرکت است و این هیات یک نفر از بین خود یا خارج از اعضاء را به عنوان مدیرعامل جهت انجام امور اجرائی شرکت انتخاب می کند.
 
آنچه مهم است تاکید سایپا بر رعایت همه جانبه قانون است و هر تصمیمی که هیات مدیره منتخب آخرین مجمع عمومی گروه خودروسازی سایپا بگیرند قانونی بوده و سایپا خود را موظف به اجرای آن می داند.
 روز گذشته در خبرها آمده بود محسن قاسم جهرمی جایگزین مهدی جمالی به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شده است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز شنبه رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 849154 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک