Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@04:35:13 GMT

ایران و احتمال رویارویی با حریف تکراری

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۱۹۷۹

ایران و احتمال رویارویی با حریف تکراری

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در بین ۳۱ تیم دیگر حاضر در جام جهانی هفت تیم دیده می شوند که ایران سابقه بازی با آنها در جام های جهانی را دارد. جالب اینکه هیچکدام از این تیم ها هم در سید سوم، سیدی که ایران حضور دارد دیده نمی‌شوند. با این حساب باید گفت احتمال اینکه ایران با یک حریف تکراری در روسیه روبرو شود وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرگروه‌ها

در بین سرگروه‌ها(روسیه، آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان، فرانسه) ایران سابقه بازی با آلمان، پرتغال، آرژانتین در جام‌های جهانی را دارد که به هر سه تیم باخته است. احتمال اینکه حریف سید اول ایران یک حریف جدید باشد ۶۳ درصد است. در بین حریفان جدید، روسیه می‌تواند مطلوب‌ترین باشد و برزیل هیجان انگیزترین. فوتبال ایران البته در بازیهای المپیک با برزیل و شوروی روبرو شده است.

 

مصاف ایران با آلمان پس از برد چهار بر صفر ایران مقابل این کشور در جام جهانی نوجوانان هم می تواند جذاب باشد. بازی با آرژانتین هم ملاقات تکراری با لیونل مسی خواهد بود.

 

سید دوم؛ احتمالا حریف جدید

در بین تیم‌های سید دوم(اسپانیا، پرو، سوئیس، انگلستان، کلمبیا، مکزیک، اروگوئه، کرواسی) ایران سابقه بازی با پرو و مکزیک را دارد که از هر دو تیم هم باخته است. اینجا هم ۷۵ درصد احتمال رویارویی با یک حریف جدید وجود دارد؛ حریفانی مثل انگلیس و اسپانیا.

 

سید چهارم؛ احتمالا حریف تکراری

در سید چهارم یکی از چهار تیم صربستان، نیجریه، مراکش یا پاناما حریف ایران خواهد شد. ایران با صربستان( یوگسلاوی) در جام جهانی ۱۹۹۸ بازی کرده و با نیجریه در همین جام جهانی پیشین. پنجاه درصد احتمال دارد که یک حریف تکراری به پست ایران بخورد و اگر بازی ایران-نیجریه در این جام هم تکرار شد نباید تعجب کرد. بهتر است که یک حریف جدید؛ پاناما یا مراکش، نصیب ایران شود.

 

نیجریه تنها تیم حاضر در جام جهانی است که ایران سابقه امتیاز از گرفتن از آن را دارد. اسکاتلند، آمریکا و آنگولا دیگر تیم هایی اند که ایران در جام جهانی از آنها امتیاز گرفته که هیچ یک در جام جهانی حاضر نیستند.

ایران در چهار دوره حضورش در جام جهانی به هشت تیم باخته که شش برنده ایران در روسیه حاضرند و احتمال رویایی مجدد با آنها وجود دارد.

 

سیدبندی جام جهانی؛

سید یک: روسیه (میزبان)، آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان، فرانسه

سید دو: اسپانیا، پرو، سوئیس، انگلستان، کلمبیا، مکزیک، اروگوئه، کرواسی

سید سه: ایران، دانمارک، ایسلند، کاستاریکا، سوئد، تونس، مصر، سنگال

سید چهار: صربستان، نیجریه، استرالیا، ژاپن، مراکش، پاناما، کره‌جنوبی، عربستان

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه

مدیرعامل غول انرژی فرانسه یعنی شرکت توتال طی اظهاراتی اعلام کرد که اگر اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را علیه عرضه گاز طبیعی مایع (LNG) روسیه اعمال کند، این شرکت از بند فورس ماژور در قرارداد پروژه ال‌ان‌جی یامال استفاده خواهد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، پاتریک پویان، مدیرعامل غول انرژی فرانسه یعنی شرکت توتال در یک کنفرانس تصویری اعلام کرد که اگر اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را علیه عرضه گاز طبیعی مایع (LNG) روسیه اعمال کند، این شرکت از بند فورس ماژور در قرارداد پروژه ال‌ان‌جی یامال استفاده خواهد کرد.

این مدیر ارشد اجرایی گفت: بله، اگر اروپا یا اتحادیه اروپا (پروژه)  یامال را تحریم کند، در برخی از قراردادها فورس ماژور اعمال خواهیم کرد.

پویان افزود که این شرکت دو قرارداد تأمین گاز ال‌ان‌جی اروپا از پروژه یامال و یک قرارداد برای آسیا دارد که نیاز به بررسی دقیق‌تری دارد.

رویترز همچنین به نقل از وی هشدار داد که در صورت تحریم این پروژه قیمت گاز ال‌ان‌جی را در جهان افزایش خواهد داد.

قیمت گاز در اروپا پس از جنگ اوکراین و کاهش شدید واردات این محصول از روسیه در سال 2022، به شدت افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، در پی افزایش شدید قیمت گاز که باعث شد مصرف کنندگان و شرکت‌های اروپایی مجبور شوند در طول زمستان، مصرف خود را بسیار کاهش دهند، سیاستمداران اروپایی برای کنترل قیمت انرژی و تامین آن، تحت فشار قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟