Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@22:31:19 GMT

بسیج افتخار بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۲۱۹۵

بسیج افتخار بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه گرمسار در جمع پاسداران سپاه ناحیه گرمسار گفت: بسیج یک فرهنگ مقدس بوده است که این فرهنگ در مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز نشست گرامیداشت هفته بسیج با حضور امام جمعه گرمسار، و جمعی از پاسداران در محل ستاد نماز جمعه گرمسار برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الا اسلام سید علی رضا آرامی؛ امام جمعه گرمسار با بیان یان مطلب افزود: بسیج یک افتخار بزرگ است که همیشه با حضور درتمام صحنه ها افتخار آفریده است و همیشه در کنار مردم بوده است و مردم به آن اعتماد دارند .
امام جمعه گرمسار به نقش تاثیرگذار بسیج و بسیجیان در توسعه کشور در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل این ارگان مقدس توسط امام خمینی (ره) اشاره کردو افزود: بسیج زا همان ابتدای شکل گیریو در هشت سال دفاع مقدس همیشه گوش به فرمان ولایت بوده است و این ویژگی مهم ارگان مردمی بسیج عامل موفقیت های مختلفش در صحنه هابوده است .
آرامی به برنامه چند سال اخیر بسیج در بخش های فرهنگی و ایجاد حلقه های صالحین اشاره کرد و اظهارداشت: حلقه های صالحین توانست کشور را از هجمه عظیم فرهنگی و نرم دشمنان نجات دهد و این رویداد مهم فرهنگی در بسیج باعث شکل گیری یک فرهنگ ناب اسلامی در میان نوجوانان و جوانان بود .
وی در ادامه افزود: بسجی در تمام صحنه ها حتی در همین رویداد زلزله استان کرمانشاه بدون هیچ مزد و توقعی درکنارمردم آسیب دیده از همان ساعت های ابتدایی حضور یافت وباز هم افتخار دیگری در کار نامه درخشان خود ثبت و ضبط نمود .
وی ادامه داد: بسجی متعلق به هیچ کس و گروهی در کشورنیست و مردم انقلاب اسلامی ایران صاحب اصلی و عضو آن هستند و این روحیه مردمی بسیج باعث توسعه کشور شده است .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است