Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نظر می رسد چند پنالتی صد در صد برای لوس بلانکوس در این فصل گرفته نشده است.

به نقل از وبسایت آ اس، به بررسی وضعیت رئال مادرید و همچنین اشتباهات داوری به ضرر این تیم می پردازیم.

والنسیا

در اواخر ماه آگوست رئال مادرید میزبان والنسیا بود. در این دیدار دنی پارخو هافبک والنسیا با کشیدن پیراهن بنزما مانع از ادامه حرکت او شد، ولی داور مسابقه فرناندو بربالان اعلام ضربه پنالتی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرید دو امتیاز خانگی را از دست داد.

لوانته

در دیدار هفته سوم مقابل لوانته در سانتیاگو برنابئو، باز هم خطای واضح چما مدافع لوانته بر روی تئو هرناندز مدافع رئال گرفته نشد. هرناندز هرناندز این صحنه را پنالتی نمی دانست و رئال باز هم دو امتیاز دیگر را از دست داد.

رئال بتیس

یک بازی خانگی دیگر این بار در مقابل رئال بتیس برگزار شد. این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود مهمان خاتمه یافت. اما داور این مسابقه آقای ماتئو لاهوز تصمیمات جنجالی زیادی در این مسابقه گرفت. طبق گزارش وبسایت AS سه پنالتی به سود شاگردان زیدان اعلام نشد. اولین صحنه این بازی به درگیری مارسلو و خاوی گارسیا مربوط می شود. در این صحنه خاوی گارسیا با یک تکل خشن قوزک پای مارسلو را مورد هدف قرار داد. در صحنه دوم نیز بار دیگر بازیکن سابق رئال مادرید با گرفتن کمر و پشت کریستیانو رونالدو باعث سرنگونی او شد و در صحنه سوم نیز ضربه رونالدو به دست مدافع بتیس برخورد کرد. اما هیچ کدام از این ها برای ماتئو لاهوز کافی نبود تا یک پنالتی به سود رئال مادرید بگیرد.

لاس پالماس

یک بازی دیگر در برنابئو و دو پنالتی اعلام نشده به ضرر میزبان. داور مسابقه سانچز مارتینز بود. اولین صحنه بحث برانگیز این بازی، درگیری کاسمیرو با میشل در محوطه جریمه بود. در این صحنه بسیار واضح بود که میشل با خطا کاسمیرو را متوقف کرده است. چند دقیق بعد نیز مائوریسیو لموس با یک تکل، ناچو مدافع رئال مادرید را از کار انداخت.

اتلتیکو مادرید

دربی شهر مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید. داور مسابقه آقای بردالان بود که سه پنالتی به سود مهمان اعلام نکرد. در صحنه اول لوکاس هرناندز با پا به صورت راموس ضربه زد. این ضربه هرناندز باعث شد تا راموس نتواند به بازی در نیمه دوم ادامه دهد. در صحنه دوم سانتر رونالدو به دست دیگو گودین برخورد کرد. نکته جالب توجه دید خوب آقای بردالان داور مسابقه در این صحنه بود. اما باز هم اعلام ضربه پنالتی نکرد. در صحنه سوم نیز خطای واضح تورس روی ناچو باعث نشد تا داور مسابقه پنالتی ای به سود مهمان بگیرد تا رئال مادرید دو امتیاز دیگر از دست بدهد.

 

رئال مادرید در حال حاضر ده امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. شاید اگر تصمیمات داوری به ضرر این اعلام نمی شد، شاگردان زیدان در فاصله یک امتیاز بارسلونا قرار داشتند.

منبع:وبسایت رسمی برنامه نود

انتهای پیام/

 

بررسی وضعیت رئال مادرید و همچنین اشتباهات داوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟

لغزش بارسلونا برابر ژیرونا، می‌تواند قهرمانی رئال مادرید را همین امروز مسجل کند

طرفداری | بازی‌های هفته سی و چهارم لالیگا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، تا ساعاتی دیگر آغاز خواهند شد. در مهم‌ترین تقابل‌ها، رئال مادرید از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه پذیرای کادیز خواهد بود و بارسلونا و ژیرونا نیز از ساعت 20:00 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تکلیف قهرمان امروز مشخص می‌شود؟

احتمال اینکه در پایان بازی‌های امروز، تکلیف قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا مشخص شود، زیاد است. در صورتی که بارسلونای رده دومی برابر ژیرونا امتیاز از دست بدهد و همچنین، رئال مادرید برابر کادیز به برتری برسد، قهرمانی کهکشانی‌ها در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، مسجل خواهد شد. 

رئال مادرید با 84 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و فاصله‌اش با بارسلونا، ۱۱ امتیاز است. در صورت برتری برابر کادیز، شاگردان کارلو آنچلوتی ۸۷ امتیازی خواهند شد و اگر بارسلونا برابر ژیرونا پیروز نشود، اختلاف دو غول اسپانیا در بدترین حالت (تساوی دو تیم بارسلونا و ژیرونا) به ۱۳ امتیاز می‌رسد. در آن صورت، اگر رئال مادرید هر چهار بازی باقی‌مانده خود را ببازد و در سمت مقابل، بارسلونا نیز تمام حریفان خود را شکست دهد، باز هم اختلاف دو تیم جبران نشده و صدرنشینی لوس بلانکوس دست نخورده باقی خواهد ماند.

جدول لالیگا جدول لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • عجیب ترین ضربه آزاد و بی نظیرترین پاسکاری را ببینید
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید