Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس به انهدام باند واردکننده خودروهای خارجی غیرقانونی در ۴۸ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: ۴ دستگاه خودروی خارجی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از این باند کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در نشست خبری خود با اشاره به مجرمینی که با قرار وثیقه از زندان مرخصی گرفته و هنوز خودشان را به زندان معرفی نکرده‌اند اظهار داشت: مشاهده می‌شود برخی از متهمان پس از دستگیری با پرداخت جریمه به صورت موقت از زندان آزاد می‌شوند اما خود را معرفی نکرده و پیش‌بینی می‌شود 25 درصد آنان دوباره توسط نیروی انتظامی دستگیر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از وجود برخی از قانون‌ها درباره دستگیری و مرخصی برخی از متهمین مواد فروش گفت: تلاش می‌شود با حمایت دستگاه‌های قضایی این مشکل برطرف شود.

گودرزی همچنین به کشفیات کالای قاچاق در فارس اشاره کرد و افزود: در طول یک ماه گذشته 22 میلیارد و 100 میلیون تومان کالای قاچاق شامل لاستیک خارجی، کالای سلامت‌محور، لوازم‌آرایشی، لوازم‌خانگی، برنج و مواد خوراکی کشف و ضبط‌ شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: لوازم آرایشی کشف‌ شده از لوازم تاریخ‌مصرف گذشته است و قاچاقچیان همین لوازم را با دستکاری در تاریخ انقضا به بازار مصرف می‌رساندند که بیشتر مشکلات پوستی نیز از همین مواد آرایشی به وجود می‌آید.

وی به توقیف 2 هزار و 568 خودروی حامل کالای قاچاق نیز در 8 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: 3 هزار و 600 نفر در این رابطه دستگیر شدند، ضمن اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف‌ شده 165 میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد دارد.

گودرزی همچنین به انهدام باند واردکننده خودروهای خارجی در 48 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: 4 دستگاه خودروی خارجی به ارزش 10 میلیارد ریال از این باندکشف و ضبط شده است.

این مقام انتظامی به دستگیری فردی به نام رامین اشاره کرد که خود را دکتر معرفی کرده و به کلاه‌برداری در فروش آپارتمان می‌پرداخته که در این رابطه 50 میلیون تومان از مردم اخاذی کرده است.

گودرزی همچنین به دستگیری 31 اراذل‌ و اوباش در یک ماه گذشته اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری 221 نفر از این افراد در استان دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده  نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید