Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران از برگزاري برنامه هاي ويژه فرهنگي به مناسبت روز جهاني كودك در ايستگاه هاي مترو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مترو تهران، محسن محمديان با اشاره به اينكه براساس اعلام سازمان ملل متحد ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) روز جهانی کودک ‌است، اظهار داشت: همزمان با پويش مردمي "با هم مهربان باشيم" در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران و به طور همزمان در ۱۰ پایانه اتوبوسرانی، ۲۲ منطقه شهرداری و مراکز آموزش شهروندی در پارک ها ويژه برنامه هاي روز كودك نيز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي گفت: پوسترهايي با مضاميني چون "هواي كودكان شهرمان را داشته باشيم"، "ما در اين شهر تنها نيستيم" و... در ايستگاه هاي متروي تهران نصب شده است و امروز پرواز بادكنك هاي رنگي را نيز بر فراز شهر تهران داشتيم.

وي در ادامه به حركت قطار دانايي در مدارس تهران به مناسبت روز جهاني كودك اشاره كرد و افزود: اين برنامه به همت معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با همکاری شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در راستاي اجراي برنامه هاي آموزش شهروندي و با هدف توسعه و ترويج مشاركت اجتماعي و نهادينه كردن مهارت هاي شهروندي در بين دانش آموزان انجام شد.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تصريح كرد: بايد با برنامه ريزي نسبت به فرهنگ سازي و آموزش شهروندي، به خصوص در ميان كودكان و نوجوانان اقدام كنيم.

محمديان با تأكيد براينكه قطار برنامه دانايي با هدف آموزش به دانش آموزان در زمينه آشنايي با مترو به عنوان سامانه حمل و نقل شهري ايمن، سريع و پاك اجرا شده است افزود: در اين برنامه به منظور آگاهي بخشي و آموزش دانش آموزان به عنوان بخشي تأثيرگذار در آينده ي جامعه شهري، كارشناسان فرهنگي اين معاونت با حضور در مدارس ضمن توزيع بسته هاي فرهنگي و آموزشي، دانش آموزان را در خصوص نحوه استفاده صحيح از مترو آشنا مي كنند.

وي در ادامه فرهنگ سازي و آگاهي بخشي در سطوح پايه در خصوص فرهنگ صحيح استفاده از مترو را ضروري دانست وتصريح كرد: در برنامه امروز هم تاكيد شده که در کنار شعار «با هم مهربان باشیم» مسائلي همچون عدم رعايت حريم ريلي، عدم رعايت حق تقدم و رعايت حال سالمندان، كودكان و افراد ناتوان و عدم رعايت نظافت و استفاده صحيح از امكانات مترو مورد توجه قرار گيرد.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران گفت: زندگي شهري و مسائل مربوط به آن همواره چالش برانگيز بوده است و ترويج و توسعه فرهنگ صبر ، آرامش و مهرباني مي تواند اين چالش را به فرصتي براي همزيستي و همگرايي تبديل كند.

وي در پايان ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن ماه ربيع الاول خاطرنشان كرد: ماه ميلاد پيامبر رحمت و مهرباني فرصت مناسبي است تا شهروندان و مسافران شهر زيرزميني را به اين پويش مردمي دعوت كنيم

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن شهادت رئیس مذهب شیعه، حضرت امام جعفر صادق (ع)، ویژه برنامه‌هایی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی حرم رضوی در این آستان ملکوتی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) با محوریت رواق بزرگ امام خمینی (ره) از شامگاه جمعه و همزمان با شب شهادت این امام همام با قرائت زیارت امین‌الله و مرثیه‌سرایی توسط مداح و ذاکر نام‌آشنای اهل بیت (ع)، آقای احمد واعظی، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز می‌شود.

سخنرانی پیرامون شخصیت ششمین امام شیعیان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین علی اوسطی، مرثیه‌سرایی و عزاداری با نوای ذاکران اهل بیت (ع)، آقایان سید محمود علوی و مرتضی اسلامی‌نژاد، از دیگر برنامه‌های شب شهادت این امام همام خواهد بود.

در شامگاه شهادت امام جعفر صادق (ع) همچنین زائران و مجاوران حریم ملکوتی رضوی میهمان محفل شعرخوانی با حضور جمعی از شاعران آئینی از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالفضل مبارز، سیدرضا یعقوبی آل، علیرضا خاکساری و علی مقدم خواهند شد.

برنامه صبح شهادت امام صادق (ع) روز شنبه ۱۵ اردیبهشت، ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض سلام و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها با صدای کبیر قلندرزاده آغاز می‌شود و با بیان احکام دینی توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رنجبر ادامه می‌یابد.

اجرای برنامه سرود و همخوانی توسط گروه گلدسته‌های حرم، شعرخوانی آئینی با نوای شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت (ع)، آقای مصطفی جلیلیان مصلحی، و مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ شهادت صادق آل محمد (ع) از دیگر برنامه‌های روز شهادت امام صادق (ع) خواهد بود.

در این مراسم آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت زیارت‌نامه امام صادق (ع) که توسط آقای قاسم پناهی قرائت می‌شود، به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در شامگاه شهادت این امام بزرگوار نیز ادامه دارد و این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله با نوای احمد واعظی، شعرخوانی شاعر آئینی، آقای علی زمانیان، سخنرانی آیت‌الله سید علیرضا صدر حسینی و عزاداری و مرثیه‌سرایی آقایان جعفر ملائکه و امیر عارف همراه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی