Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «گلدانی که پاییز می شود» به کارگردانی مهدی فردقادری به بخش مسابقه جشنواره «ترنتو» ایتالیا راه پیدا کرد.

مهدی فردقادری پس از ساخت فیلم سینمایی «جاودانگی» این فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است که با بازی امیر شریعت در نقش اصلی به واکاوی ذهنی مردی می پردازد که در شبی بارانی چند سرنوشت را برای خود متصور می شود تا از این طریق به بهترین راه حل زندگی اش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گلدانی که پاییز می شود» که پیش از این در جشنواره های «دتمولد» آلمان و «هادسون» آمریکا به نمایش در آمده است در بخش مسابقه جشنواره «ترنتو» در کنار پانزده فیلم دیگر از سراسر جهان به نمایش درمی آید.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهدی فردقادری، بازیگران: امیر شریعت و بیتا مصوری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: اهورا قاسمی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: سهیل برخورداری، منشی صحنه: محیا سعادت، صداگذار: حسین قورچیان، ساخت موسیقی: رامین رضاپور، جلوه های ویژه بصری: مسعود سعادتمند، عکاس: فرید آجرلو، تهیه کننده: امیر شریعت.

مهدی فردقادری تاکنون فیلم سینمایی «جاودانگی» و فیلم های کوتاه پلان-سکانس «تناوب»، «دایره‌های معکوس»، «ماجرای یک شب بارانی» و همچنین ۲ فیلم تجربی «گرامافون» و «روایت آینه ای داستان های ساده» و مستند «زندگی خورشید» را کارگردانی کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جشنواره خوشنویسی امیر نظام گروسی پیش از ظهر جمعه با حضور خوشنویسان کشوری در مجتمع فرهنگی هنری امیر نظام گروسی برگزار شد.

در بخش تحریر از زحمات غفور اسکندری از شاهین شهر، فاطمه نساجی از شهر ری تقدیر شد و رتبه سوم به ایوب شیری از شهین دژ رسید.

همچنین رتبه دوم به محمد حسن عطاری از تبریز و رتبه اول مسعود حمیدی از سقز رسید.

در بخش شکسته از زهره مرادی از سنندج و نجفعلی مرادی از بیجار تقدیر و

رتبه سوم به راحینا تیموری از سنندج رسید.

همچنین رتبه دوم این بخش به عابدین پویا از سنندج و رتبه اول محمد عثمانی از بانه رسید.

در بخش نستعلیق از آقای آوات مظهری سنندج و بهروز مخلصی از بانه بانه وریا اسدی سنندج تقدیر به عمل آمد

رتبه سوم این بخش نیز به صورت مشترک به کورش کلهر از بیجار احمد سنگینی از بانه، رتبه دوم ناصر شریفی سقز و رتبه اول به محمد بهرامی از مریوان رسید.

گفتنی است؛ در این جشنواره ۱۹۰ اثر از شهرهای مختلف کشور به جشنواره رسید.

کد خبر 6095684

دیگر خبرها

  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • امیر نظام گروسی یک شخصیت بزرگ ملی است
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری