Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - مسوول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد گفت: 14 پایگاه استعدادیابی در 12 ناحیه بسیج در استان در طول سال به حدود 200 نفر از ورزشکاران مستعد بسیجی 9 تا 14 سال آموزش های لازم ارائه می دهند.

سرهنگ محمد مهدی نیکونژاد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پایگاه استعدادیابی تنیس روی میز مهریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه های استعدادیابی با حضور مربیان مجرب در رشته های مختلف رزمی ، کشتی ، باستانی ، فوتسال ، شنا ، تیراندازی ، والیبال ، تیرو کمان و تنیس روی میز فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون 86 سالن چند منظوره ورزشی در استان در قالب 18 رشته برای 2 بخش آقایان و بانوان بسیجی فعال هستند و 40 سالن دیگر با 90 درصد پیشرفت فیریکی در دست ساخت است.
این مسوول اظهار داشت: برای شناسایی و ارتقای ظرفیت های ورزشی بسیجیان استان انجمن های مختلف تشکیل که در سطح نواحی و پایگاه های مقاومت بسیج فعالیت دارند.
نیکونژاد گفت: فعالیت های ورزشی در کنار برنامه های فرهنگی با مشارکت بسیجیان استان جزو برنامه ها و ماموریت های مهم بسیج است که در طول سال پیگیری می شود.
این مسوول در خصوص برنامه های ورزشی هفته بسیج در استان گفت: 28 برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی توسط تربیت بدنی سپاه الغدیر استان در یزد و مناطق تابعه برگزار می شود.
نیکونژاد اهم این برنامه ها را شامل برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی ، تجلیل از پیشکسوتان و مدال آوران ، حضور ورزشکاران بسیجی در برنامه های فرهنگی و همچنین بزرگداشت خاطره شهدای ورزشکار ذکر کرد.
سالن استعدادیابی رشته تنیس روی میز بسیجیان مهریز در وسعت 400 متر مربع و با اعتبار افزون بر چهارمیلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بسیج ساخته شده که افتتاح شد.
استان یزد دارای 300 هزار بسیجی است که اکثر آنها در فعالیت های ورزشی مشارکت دارند.
هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار

به گزارش همشهری آنلاین مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و رسانه صبح امروز (چهارشنبه) دار فانی را وداع گفت. این پیشکسوت عرصه رادیو چندی قبل به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شده بود. استاد اسکویی که متولد سال 1318 بود، از سال 1345 به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا 57 سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته های مختلف از جمله والیبال سالها سابقه فعالیت داشت.

همشهری آنلاین این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

کد خبر 848612 برچسب‌ها ویژه ورزشی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور