Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ؛در اين جلسه قرار است اقدامات لازم در خصوص پرداخت تسهيلات به زلزله زدگان انجام شود و در اسرع وقت بانك هاي كشور مصوبات دولت در خصوص اعطاي تسهيلات به زلزله زدگان را اجرايي كنند.
علي اشرف افخمي مديرعامل بانك صنعت و معدن در اين جلسه گفت: ضمن تسليت به زلزله زدگان استان كرمانشاه و خدا قوت به مديران استان و تشكر وي‍‍‍ژه از ملت شريف ايران در همراهي و كمك به مردم كرمانشاه ، اهميت موضوع به قدري بالاست كه رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهوري هم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود : سيستم بانكي ، خود را در اين حادثه دردناك و غم انگيز همراه مردم مي داند و با تمام توان در كنار مردم استان خواهد بود .
افخمي بيان داشت : متاثر كننده است كه هموطنان عزيز ، عزيزان خود را از دست داده و دركنار آن خانه و كاشانه آنها نيز ويران شده است .بانك صنعت ومعدن در كنار توليد كنندگان خسارت ديده خواهد بود و واحدهاي توليدي را كه دچار خسارت شده اند مورد حمايت قرار خواهد داد تا زيرساخت صنعتي استان مجددا فعال شود .
در جلسه ياد شده مديران عامل بانك هاي صنعت و معدن، سپه ، ملي و صادرات و برخي از اعضاي هيات مديره بانك هاي كشور و معاونين عمراني و اقتصادي استانداري كرمانشاه و مديران بنياد مسكن و برخي از مديران استاني حضور دارند.
گفتني است بادستور وزير امور اقتصادي و دارايي 7 بانك و ميزان سهميه هريك از آن ها براي پرداخت تسهيلات به زلزله زدگان تعيين شده و كار پرداخت آنها از امروز آغاز شده است .
اين وزارت ، مصوبات هيات وزيران در ارتباط با زلزله كرمانشاه را به بانكها ابلاغ كرده و روند اجراي آن را پيگيري مي كند .
در ضمن خاطر نشان مي سازد كاركنان بانك صنعت و معدن همراه با ساير هموطنان در كمك به مردم زلزله زده به صورت نقدي و غير نقدي حضور فعالي داشتند.


منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌