Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@06:59:15 GMT

حیا کن رها کن برای سرمربی نفت و فریادهای دایی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۳۴۹

حیا کن رها کن برای سرمربی نفت و فریادهای دایی+عکس

به گزارش وانانیوز، 

دیدار دو تیم سایپا- نفت تهران از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی برگزار شد.

* در ابتدای نیمه دوم بازیکنان تیم نفت به سمت علی دایی رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند. بازیکنانی همچون محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، احمد آل نعمه بازیکنانی بودند که با علی دایی عکس یادگاری گرفتند و با وی خوش و بش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* برخی هواداران کرمانشاهی با در دست گرفتن دو بنر از علی دایی و جواد خیابانی بابت کمک به زلزله‌زدگان قدردانی و تشکر کردند.

 

* بعد از به ثمر رسیدن گل توسط مهدی ترابی در دقیقه 64 بازی علی دایی بسیار خوشحال شد، همچنین غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم سایپا از خوشحالی زیاد بر روی شانه‌های علی دایی پرید تا خوشحالی خود را بابت گل با سرمربی تیم سایپا تقسیم کند.

* حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از ابتدای بازی روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته و با آرامش و سکوت خاصی بازی را دنبال می‌کنند. همچنین کمک مربی حمید درخشان در کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان تیم نفت گوشزد کرد.

* مارکو آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه تختی حضور یافت تا بازیکنان دو تیم را زیر نظر بگیرد.

* تعداد زیادی هوادار خردسال برای تشویق تیم سایپا در ورزشگاه حضور دارند و علی دایی سرمربی این تیم را با شعار علی سلطان سرمربی تیم فوتبال سایپا را تشویق کردند.

* عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال نفت تهران هنگام ورود به زمین در دقیقه 72 بازی به سمت علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا رفت و از وی رخصت گرفت.

* علی دایی بابت موقعیت‌های از دست رفته بازیکنان خودش و بی‌دقتی مهاجمان تیم سایپا حسابی از دست بازیکنانش ناراحت بود و با صدای بلند به سمت نیمکت ذخیره فریاد می‌زد.

* دقیقه 80 بازی علی قلی‌زاده مهاجم تیم فوتبال سایپا در موقعیت تک به تک دروازه‌بان تیم نفت تهران قرار گرفت که با بی‌دقتی او این موقعیت از دست رفت. بعد از از دست رفتن این موقعیت علی دایی به شدت به این بازیکن معترض بود.

* در اواخر بازی تیم‌های فوتبال نفت تهران و سایپا تعدادی از هواداران تیم نفت بابت نتایج ضعیف این تیم گلایه کرده و شعارهایی علیه کادر فنی و مدیریت باشگاه سردادند. تماشاگران شعار حیا کن، رها کن را خطاب به درخشان سردادند.

* در دقیقه ۸۲ حمید درخشان به نصرتی گفت برای تعویض خودش را آماده کند تا به زمین برود اما این بازیکن از حضور در بازی امتناع کرد. درخشان چند بار این خواسته خود را تکرار کرد اما نصرتی از دستور سرمربی خود سرپیچی کرد. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟