Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@20:12:46 GMT

شفر: از محرومیت بازیکنانم غافلگیر شدم!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۸۴۱۸

به گزارش وانانیوز، 

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

 

در کیش قوی تر و بهتر شدیم
اولین دیدار خارج از خانه من در ایران است و خوشحالم که در شهری مقدس و مذهبی حضور دارم. شنیده ام که مشهد شهر خوب و زیبایی است و امیدوارم فردا که خورشید بیرون می آید، بیشتر این شهر را ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من، کادر، فرزندم و عوامل باشگاه بابت زلزله غرب کشور بسیار ناراحت هستیم. خیلی بابت این موضوع ناراحت هستیم و امیدوارم که اتفاق های خوبی برای مردم در آینده رخ دهد. یک اردوی تمرینی در جزیره کیش داشتیم و تنها مشکل ما این بود که ملی پوشان را در اختیار نداشتیم. همه بازیکنان با تمرکز بالا و بسیار سخت کار کردند. همه بازیکنان بدون توجه به مشکلات کار کردند و نکته مثبت این است که ما قوی تر و بهتر شدیم. در اردو فرصت داشتیم که بازیکنان و کادر در کنار یکدیگر باشند، با یکدیگر صحبت کنند، فیلم ببینند و زمان بیشتری را در کنار یکدیگر بگذرانیم. بازی با سیاه جامگان اصلا راحت نیست زیرا هر تیمی که برابر ما بازی می کند به دنبال این است که بیشتر از 100 درصد از توان خود را به نمایش بگذارد. باید خیلی خوب بازی کنیم و به شکل یک قهرمان از رختکن خارج شویم. امیدوارم بعد از بازی برنده ما باشیم اما باور کنید کار بسیار سختی داریم.


هواداران زیادی در مشهد داریم
شنیده ام که استقلال هواداران زیادی در مشهد دارد. امیدوارم بتوانیم فردا هواداران را خوشحال کنیم. ما نیاز داریم که برای رسیدن به هدف، در طول 90 دقیقه قوی باشیم و روحیه خود را حفظ کنیم. در چند روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان ملی پوش نیز در کنار ما حضور دارند و امیدوارم یک نمایش بسیار خوب داشته باشیم.

 

باشگاه ها باید بازیکنان را برای تیم ملی آماده کنند
دیروز با برانکو تماس گرفتم و از او خواستم اگر ممکن است با توجه به ساعت پرواز ما، زمان تمرین را عوض کنیم و ایشان نیز قبول کردند. همه باید با هم برای بهتر شدن فوتبال ایران کار کنیم. در 90 دقیقه بازی همه می خواهیم ببریم و برنده باشیم. چند روز قبل با او صحبت کردم و به او گفتم چه کاری می توانیم برای اقشار ضعیف انجام دهیم. نمی خواهیم دیداری میان استقلال و پرسپولیس داشته باشیم. می خواهیم بازی میان بازیکنان ذخیره، پیشکسوتان، خواننده ها، هنرمندان و ... برگزار کنیم تا خیلی جدی نباشد. شاید افرادی مانند علی دایی، علی کریمی، بازیکنان قدیمی استقلال، آدمهای معروف و انسان هایی از این دست در آن حضور داشته باشند. نمی خواهیم یک دیدار دربی برگزار کنیم. یک مقدار زمان ما محدود است و وقتی که زمان بیشتری داشته باشیم، حتما راجع به این موضوع بیشتر صحبت می کنیم. تمام مربیان باشگاهی در ایران، برای فوتبال ایران کار می کنند. زمانیکه در باشگاه ها خوب کار شود، بازیکنان بهتری داریم و در نتیجه تیم ملی بهتر می شود و شانس ما در جام جهانی روسیه بالاتر خواهد رفت. من می توانم به شما بگویم که 3 دوره در سه تیم ملی سرمربی بودم و همیشه به سرمربیان آنها می گفتم شما وظیفه دارید که بازیکن خوب تحویل تیم ملی بدهید و کار من این است که یک تیم خوب از بازیکنان شما بسازم.


از محرومیت بازیکنانم غافلگیر شدم
بعد از دیدار دربی به دلیل محرومیت دو بازیکن غافلگیر شدم زیرا آنها کارت زرد گرفته بودند. نمی خواهم بیشتر درباره آن صحبت کنم اما من قوانین را می دانم. وریا غفوری را در این دیدار به دلیل مصدومیت نداریم. بعد از بازگشت وریا از اردوی تیم ملی، او احساس درد داشت و به ما گفت. ما به او گفتیم تمرین را ترک کند و امیدواریم بعد از بررسی های بیشتر، شرایط او نهایی و مشخص شود. ما باید یک نامه به کادر پزشکی تیم ملی ارسال کنیم و از آنها اطلاعاتی درباره مصدومیت وریا غفوری کسب کنیم. داریوش شجاعیان، میلاد زکی پور و فرشید باقری بازیکنان محروم ما هستند. زکی پور و شجاعیان در دربی محروم شدند و باقری نیز سه کارته است. بقیه بازیکنان فردا این شانس را دارند تا خودشان را نشان دهند و در ترکیب قرار بگیرند.

 

با تمرکز هستیم و سخت کار می کنیم
از تعریف شما بابت پیشرفت استقلال تشکر می کنم. ما سخت کار می کنیم و باید تمرکز داشته باشیم. طبیعی است وقتی یک باشگاه مربی جدید می آورد یعنی از گذشته ناراضی بوده است. ما روی مسائل تاکتیکی و آمادگی جسمانی بازیکنان کار می کنیم؛ اما تا پایان، راه طولانی در پیش داریم. نمی توانم الان در مورد بازیکنان جدید صحبت کنم. من با بازیکنان صادق هستم و نمی خواهم قبل از اینکه بازیکنی برود درباره آن صحبت کنم و اول باید با خود بازیکن صحبت کنم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟

همشهری آنلاین - جواد نصرتی: نادال که هفته گذشته در رقابت‌های بارسلونا بازگشتی ناامیدکننده داشت و در ۲ست به الکس دی مینور استرالیایی باخت، در نخستین بازی خود در اوپن مادرید، ۲ بر صفر رقیب جوان آمریکایی خود را شکست داد و تنها یک گیم به او داد. دیدن رقص دوباره نادال بر خاک رس، زمین محبوبش، برای هوادارانش کافی است اما اگر او فصل خداحافظی‌اش یک گرند اسلم دیگر ببرد، چه؟ این همان معجزه‌ای است که احتمالا در تاریخ ورزش هم ماندگار خواهد شد. اما مردی که قبلا معجزه‌ها را مثل یک کار اداری، با صبر و حوصله، نبوغ، قدرت و هنرمندی، یکی پس از دیگری به سرانجام می‌رساند، مدت‌هاست از فرم ایده‌آلش دور است و در ۳۷سالگی چه‌بسا به حضور در مرحله اول گرنداسلم‌ها هم نرسد. او پنجشنبه قبل از پیروزی مقابل داروین بلانچ ۱۶ساله آمریکایی، اعتراف کرد که اگر در اوپن فرانسه وضعیت فعلی را داشته باشد، اصلا راکت به‌دست نمی‌گیرد: «اگر در پاریس هم حس امروزم را داشته باشم، اصلا بازی نمی‌کنم. تنها وقتی در رولان گاروس بازی خواهم کرد که حس کنم رقابتی هستم. اگر بتوانم بازی کنم، بازی خواهم کرد اما در غیراین‌صورت، چنین کاری نخواهم کرد. (غیبت در اوپن فرانسه) پایان دنیا ‌یا پایان زندگی حرفه‌ای من نیست. من هنوز هم بعد از رولان گاروس اهدافی دارم، مثل المپیک.»

همین یک جمله، خیلی‌ها را امیدوار کرده است که تنیسور اسپانیایی، تمام توان و تلاش خود را به‌کار بگیرد تا در المپیک پیش‌رو در پاریس، رقبایش را مثل سابق به چالش بکشد و برای بالاترین پاداش مبارزه کند. البته باید قبل از آن ببیند که بدنش چه وضعی دارد و به او اجازه ماجراجویی دوباره می‌دهد یا نه.

بازی دوم نادال در مادرید، تکرار بازی هفته قبل با دی مینور است و اگر شرایط مثل قبل بود، می‌توانستیم منتظر انتقامی سخت باشیم اما نادال، به چیز دیگری فکر می‌کند و مسئله برد و باخت برایش مطرح نیست؛ «در حال‌حاضر برد و باخت برای من مهم نیست. یک برد یا ۲شکست چیزی را در زندگی حرفه‌ای من عوض نمی‌کند. من به مادرید نیامده‌ام تا قهرمان شوم. شنبه برای من فرصتی است تا به خوبی بفهمم که کجای کار قرار دارم. من در بارسلونا مقابل دی‌مینور یک ست خوب بازی کردم.»

مادرید و بارسلونا، از تورنمنت‌های محبوب نادال هستند و او قبلا گفته بود دوست دارد تحت هر شرایطی، با هوادارانش در این ۲تورنمنت برای آخرین‌بار ملاقاتی داشته باشد و با آنها خداحافظی کند. چیزی که بودن او را در بازی اول مادرید چشمگیر کرد، حضور پررنگ خانواده و به‌خصوص پسرش بود. پسر خردسال نادال، یک راکت کوچک هم در دست داشت که در کمال تعجب، آن را با دست راستش می‌گرفت؛ برخلاف پدر که دست‌چپ است. نادال بعد از این برد گفت که ایده‌اش این بوده که بیشتر تنیس بازی کند تا پسرش کمی از بازی‌های او را ببیند و احتمالا خاطره‌ای از این بازی‌ها با خود به بزرگسالی ببرد.

کد خبر 847504 برچسب‌ها ویژه ورزشی رافائل نادال المپیک تنیس

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم