Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: خوشحالم که مقابل استقلال طلسم ما شکست و توانستیم به تساوی دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدرضا عباسی، درباره تساوی بدون گل سیاه‌جامگان مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر تیم ما پس از چند ناکامی، به نتیجه خوبی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی مقابل استقلال به تساوی دست یافتیم که از چهار، پنج بازیکن جوان استفاده کردیم.

وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگ و پرمهره‌ای است. امروز نیز همانند ما برای پیروزی به میدان آمده بود، اما با توجه به حضور بازیکنان باتجربه و بزرگ در تیم استقلال، آنها فشار بیشتری به تیم ما وارد کردند. در هر صورت خوشحالم که طلسم ما شکست و توانستیم به تساوی دست پیدا کنیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان درخصوص پلمب این باشگاه عنوان کرد:‌ ما تنها تیم خصوصی لیگ ایران هستیم و طبیعی است که دشمن هم داشته باشیم. دلیل دشمنی نیز این است که دست ما در جیب خودمان است و در جیب دولت دست نمی‌کنیم. بهتر است مسئولان استان کلاه خود را بالاتر بگذارند، چراکه در روزی که دیدار حساسی مقابل استقلال داشتیم، به‌جای تشویق ما، باشگاه را پلمب کردند.

عباسی با تشکر از نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اگر دوستان نیروی انتظامی به ما کمک نکرده بودند، نمی‌توانستیم کارت بازی بازیکنان خود را برداریم و قطعاً دچار مشکل می‌شدیم. تا پای جان پای این مردم بامعرفت می‌ایستیم و سعی می‌کنیم در نیم‌فصل با خرید بازیکن مشکل کمبود بازیکن را مرتفع کنیم و تیمی متفاوت از سیاه‌جامگان یا ابومسلم مشاهده کنیم. برای من تفاوتی ندارد، اسم تیم هر چه باشد، من این تیم را ابومسلم می‌شناسم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم

مهاجم گلزن استقلال از زدن گل پیروزی‌بخش تیمش در هفته بیست‌وششم لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گوستاوو بلانکو بعد از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر و به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش تیمش، اظهار داشت: بابت این برد خوشحالم و توانستم به تیم کمک کنم.

نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)