Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده با نتیحه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 بین دو تیم پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی برگزار شد. 

ترکیب پرسپولیس
ترکیب پرسپولیس برابر پدیده: بیرانوند، جلال حسینی، انصاری ( علوان زاده 90 ) ، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کامیابی‌نیا، بشار رسن ( محسن مسلمان 7 ) ، وحید امیری، منشا ( سیامک نعمتی 65) وعلیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پدیده
سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا خان‌زاده، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد رضا خلعتبری، سینا زامهران و محمد قاضی


در نیمه نخست هر دو تیم موقعیت‌هایی را به دست آوردند که سهم پرسپولیس بیشتر از پدیده بود. دروازه دو تیم در نیمه اول بسته ماند تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند. 
پرسپولیس در نیمه دوم به دنبال استفاده از میزبانی و رسیدن به گل بود اما شدت حملات سرخپوشان به حدی نبود که دروازه پدیده باز شود. پدیده‌ای هم نتوانستند از تک موقعیت‌های خود استفاده کنند تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. پرسپولیس می‌توانست با برد این بازی با یک بازی کمتر نسبت به پارس جنوبی صدرنشین شود اما این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس با این تساوی 24 امتیازی شد و بالاتر از پیکان در رده دوم قرار گرفت. پدیده هم 18 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس