Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:03:10 GMT

طلاق و اعتیاد مهم‌ترین آسیب‌های فضای مجازی هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۶۸۹

طلاق و اعتیاد مهم‌ترین آسیب‌های فضای مجازی هستند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با بیان اینکه طلاق و اعتیاد از جمله آسیب‌های فضای مجازی است، گفت: در آموزش سواد رسانه‌ای خانواده نقش مهمی دارد و محور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا عصر امروز در نشست تخصصی آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی(سراب حقیقت) که در سالن همایش‌های دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد،اظهار داشت: اگر به‌خوبی از فضای مجازی استفاده نشود و فرهنگ استفاده از آن برای جامعه تبیین نشود با آسیب‌های زیادی روبرو می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طلاق و اعتیاد ازجمله مهم‌ترین آسیب‌های فضای مجازی است،برای استفاده مناسب از فضای مجازی ابتدا باید آموزش‌های مناسب داده شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم بیان کرد: امروز مردم تولیدکننده محتوا هستند و نقش مخاطب به آن صورت معنا ندارد و امروز کاربر داریم که پیام را در فضای مجازی تولید و مصرف می‌کند.

اسماعیلی طبا با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و لزوم مقابله با آن عنوان کرد: اگر از فضای مجازی به‌خوبی استفاده نکنیم طلاق و مشکلات اجتماعی افزایش پیدا می‌کند و کشور با مشکل مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه در آموزش سواد رسانه‌ای خانواده نقش مهمی دارد و محور است، تصریح کرد : پخش شایعه و هتک حرمت و ارتباطات غیرشرعی از جمله آسیب‌های فضای مجازی است که باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کرد.

اسماعیلی طبا افزود: مقام معظم رهبری بر شناخت و فعالیت در فضای مجازی تأکید ویژه‌ای دارند که برای مقابله با آسیب‌های این فضا باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج