Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@09:40:56 GMT

لحظه مصدومیت سجاد دانایی در اثر برخورد با بازیکن استقلال !

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۹۰۲۷

‍‍‍‍‍‍

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سجاد دانایی در خصوص صحنه‌ای که دچار مصدومیت شد تصریح کرد: ضربه‌ی بدی به سرم خورد که بعد از آن دیگر چیزی یادم نمی‌آمد و در کل از نیمه اول چیزی یادم نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط بچه‌ها گفتند که با بازیکن حریف سر به سر شدم و زبانم بین دندان‌هایم گیر کرده بود.

از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سیاه جامگان و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پابان رسید .

سجاد دانایی مدافع سیاه جامگان بعد از پایان دیدار این تیم و استقلال تهران که در جمع خبرنگاران گفت: از وقتی مرزبان به تیم آمده وضعیت تیم خوب شده و بهتر فوتبال بازی می‌کنیم. انشاالله در ادامه همه حمایت کنند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

دانایی درباره اینکه چقدر امید دارد به تیم ملی دعوت شود گفت: آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی دعوت شود که من هم برای همین تلاش خواهم کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ببینید | لحظه ترسناک نزدیکی برخورد یک جنگنده سوخو 25 روسیه به یک پهپاد!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش