Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز از هفته بسیج از جهادگران عرصه سازندگی استان تجلیل شد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم گفت: محرومیت زدایی و داشتن اقتصاد پویا و فعال با کار و تلاش جهادی به دست می آید.
سردار کریمیان افزود: برای محرومیت زدایی از عرصه های محروم جامعه و خدمت به قشر مستضعف جامعه باید از راهکارهای میانبر و توان جوانان بسیجی بهره مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف جامعه گفت :  با استفاده از توان و ظرفیت بسیج به ویژه در زمینه سازندگی می توان به موفقیت هایی بیش از این دست یافت.
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: فعالیت اصلی نخبگان در جامعه گفتمان سازی است و خوب فهمیدن، تشخیص و تصمیم گیری درست، قاطعانه و اقدام به جا، مطالبه گری، دشمن شناسی، عدالت خواهی ، ظلم ستیزیو سلطه ناپذیری از وظایف مهم در وضعیت فعلی جامعه بشمار می رود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا نیز گفت: مهمترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی در عرصه های مناطق محروم ارائه خدمت بی منت به قشر مستضعف جامعه است.
سرهنگ رزمی افزود: هم اکنون با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) از 170 واحد در حال ساخت 150 واحد آماده افتتاح و بهره برداری است و بقیه در ماه های آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.
وی گفت: احداث و بازسازی منازل مسکونی ، مساجد ، زمین های ورزشی در روستاها از دیگر پروژه های محرومیت زدایی در استان است که در حال انجام است و در سال 97، با همکاری و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ساخت و بازسازی گلزار شهدای استان نیز به اتمام خواهد رسید.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: امسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای طرح های محرومیت زدایی در استان هزینه شده که قسمتی از هزینه آن را خیران پرداخت کرده اند.
سرهنگ رزمی همچنین در قسمتی دیگر از سخنان خود به وقوع زلزله در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سپاه عاشورا و بسیج سازندگی با تشکیل قرارگاه پیشرفت و سازندگی و حضور در آن منطقه به مردم زلزله زده در حال خدمت رسانی است.
به گفته وی بسیج سازندگی سپاه عاشورا علاوه بر اجرای کارهای عمرانی، کارهای غیرعمرانی نیز انجام می دهد که می توان به تهیه 40 مورد جهیزیه ، توزیع 500 دست البسه و 200 بسته مواد غذایی و لوازم التحریر در مناطق محروم اشاره کرد.
سرهنگ رزمی افزود: 38 هزار نفر در اردوهای یک ، سه ، هفت و 10 روزه دانش آموزی و دانشجویی در کارهای عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم به کار گرفته شده شده اند و  با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان نیز بیش از 150 تیم پزشکی در استان انواع خدمات درمانی در مناطق محروم ارائه کرده اند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این همایش گفت : سپاه و بسیج همیشه در کنار دولت و مدیران اجرایی استان بوده و خواهند بود.
پورمهدی افزود: با توجه به احداث و بازسازی واحدهای احداث شده در روستاها شاهد کیفیت بالای آنها هستیم که در زلزله اخیر که پس لرزه های آن در استان ما نیز احساس شده بود شاهد خسارت ندیدن این واحدها بودیم .
وی توسعه روستایی و ایجاد اشتغال را از اصلی ترین دغدغه دولت اعلام کرد و گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیج ، شاهد پیشرفت در این حوزه هستیم و سعی می کنیم فناوری های نوین را در روستاها و مناطق محروم بیشتر توسعه دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد : با توجه به ظرفیت بسیج و سپاه در سراسر کشور و استان باید کمیته ای برای تبریز 2018 تشکیل شود تا در معرفی بهتر شهر تبریز، تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرکز آموزش تخصصی بسیج امام رضا (ع) گفت: مراسم تجلیل از اساتید و مربیان نظامی و عقیدتی به مناسبت روز معلم برگزار شد.


سرهنگ پاسدار بنی اسد افزود: مرکز تخصصی بسیج با رویکرد انواع آموزش ها در عرصه های سخت و نرم فعالیت می کند.


وی گفت: در این برنامه از ۱۵۰ استاد عرصه تعلیم و تربیت در حوزه های جنگ نرم و سخت نجلیل شد.


بنی اسد ادامه داد: در این برنامه از خانواده شهدای مربی این مرکز نیز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی