Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیب زمینی‌ها را اول داخل تخم مرغ زده شده و سپس درون مخلوط خرده نان و پنیر بزنید تا خوب روی سطح سیب زمینی را بپوشانند.به گزارش بلاغ، آماده‌سازی حلقه‌های پنیر و سیب زمینی کمی وقت و انرژی لازم دارد، اما این حلقه‌های سیب زمینی آغشته به خرده نان و پنیر بسیار خوشمزه‌اند. در ادامه این مطلب را به نقل از آوای سلامتی بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدت زمــان طـــــــبخ: ۵۰  دقیقه
مناسب برای تعداد: ۴ نفر

جدول ارزش غـذایی برای حلقه‌های پنیر و سیب زمینی

کالری برای یک نفر: ۱۴۰ کالری
چربی برای یک نفر: ۷.۷۰ گرم
پروتئین برای یک نفر : ۴.۷۰ گرم
کربوهیدرات برای یک نفر: ۱۳.۷۰ گرم

مواد لازم جهت تهیه حلقه‌های پنیر و سیب زمینی


۱. سیب زمینی بزرگ، پوست کنده و ضخیم حلقه شده: ۳ عدد
۲. خرده ی مغز نان سفید تازه: ۷۵ گرم
۳. پنیر پارمزان رنده شده: ۴۰ گرم
۴. پودر فلفل قرمز: نصف قاشق چای خوری
۵. تخم مرغ , زده شده: ۲ عدد
۶. روغن جهت سرخ نمودن: مقداری
۷. پودر فلفل چیلی جهت پاشیدن روی غذا: مقداری

طرز تهیه حلقه‌های پنیر و سیب زمینی

۱. سیب زمینی ها را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در یک قابلمه آب جوش بپزید تا نرم شوند. سپس آن‌ها را آبکش نمایید.

۲. خرده‌های نان، پودر فلفل و پنیر را در یک کاسه خوب مخلوط نمایید. بعد آن ها را داخل یک بشقاب گود بریزید. تخم مرغ هم زده را نیز در یک بشقاب گود دیگر بریزید.

۳. سیب زمینی‌ها را اول داخل تخم مرغ زده شده و سپس درون مخلوط خرده نان و پنیر بزنید تا خوب روی سطح سیب زمینی را بپوشانند.

۴. روغن را در قابلمه بزرگی گرم نمایید و برش‌های سیب زمینی و پنیر را به تعدادی که هر بار در قابلمه جای می‌شوند، به مدت ۴ تا ۵ دقیقه سرخ نمایید تا طلایی و برشته شوند.

۵. بعد از برشته شدن سیب زمینی‌ها، آن‌ها را با یک کفگیر سوراخ دار از قابلمه خارج نمایید و روی دستمال کاغذی مخصوص آشپزخانه بگذارید تا روغن آ« را به خود جذب نماید. مواد سرخ شده را تا آماده شدن بقیه مواد گرم نگه دارید.

۶. سیب زمینی‌های پنیری را به بشقاب مخصوص پذیرایی منتقل نموده و در صورت تمایل، روی آن مقداری پودر فلفل بپاشید و بلافاصله سرو نمایید.

آماده سازی حلقه‌های پنیر و سیب زمینی کمی وقت و انرژی لازم دارد، اما این حلقه‌های سیب زمینی آغشته به خرده نان و پنیر بسیار خوشمزه‌اند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ "نبی اله قاسمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران پلیس خرم آباد دستگیری سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر را درد ستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی ۴ سوداگر مرگ را شناسایی و دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آن ها، یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

گفتنی است در حاشیه این طرح ۲۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901780

دیگر خبرها

  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد