Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@17:12:01 GMT

اجتماع بزرگ بسیجیان در اهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۰۸۹۳

اجتماع بزرگ بسیجیان در اهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی اظهار کرد: در آستانه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی و بسیج قرار گرفته‌ایم دنیا در روزی این‌ چنین مبهوت فرمان امام راحل مانده بود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج بیش از یک‌صد برنامه متنوع و شاخص اهر برگزار می‌شود، افزود: البته بنا بر تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، تلاش کرده‌ایم تا برنامه‌هایمان مسجد محور و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد مختلف شهرستان باشد تا در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تأثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانی ادامه داد: همه برنامه‌های هفته بسیج در راستای لبیک‌گویی به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و باید همگی تلاش کنیم و خداوند یاری‌مان کند تاکنون که هدف‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌ایم از این پس نیز بر تمامی دسیسه‌ها فارغ آییم.

وی افتتاح خانه‌های محروم در مناطق محروم، برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهر اعم از پایگاهی، حوزه‌ای، شهدای محلات و شهرستانی، افتتاح خانه عالم در روستای ورگهان، همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار فرماندهان فعلی سپاه و بسیج با فرماندهان سابق جهت تبادل افکار و تجربه، نشست‌های روشنگری و بصیرتی فصلی پایگاه‌های مقاومت بسیج با موضوعات آتش به اختیار، انقلابی گری و شبیخون فرهنگی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

ایمانی بابیان اینکه سپاه پاسداران خود را خادم مردم می‌داند و به این خادمی افتخار می‌کند، گفت: یقیناً سپاه پاسداران در هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته باشند به کمک آن‌ها و حل مشکلاتشان خواهد شتافت.

فرمانده سپاه اهر با اشاره به آخرین تحرکات تروریست‌های داعش در عراق و سوریه، گفت: برابر پیش‌بینی‌های سردار سلیمانی و علی‌رغم پشتیبانی هوایی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در جبهه استکبارجهانی، تروریست‌های داعش آخرین نفس را در عراق و سوریه می‌کشند و در روزهای آینده شاهد خاتمه پرونده داعش خواهیم بود.

ایمانی با تأکید بر اینکه طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اهر عمدتاً در راستای محرومیت‌زدایی است، ابراز داشت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ناحیه اهر علاوه بر فعالیت در سایر عرصه‌ها، برای حل مشکل آب برخی از روستاها 7 منبع آب با استانداردهای جهانی در منطقه دهستان ورگهان احداث کرده‌ایم و در کنار این فعالیت‌ها در جهت توسعه و برطرف کردن مشکلات مردم با 18 اداره همکاری داریم.

وی از پرداخت 195 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طی سال جاری در اهر خبر داد، بیان کرد: عموماً تسهیلات پرداخت‌شده بر اساس اولویت‌بندی در زمینه محصولات باغی و سیب بوده است.

فرمانده سپاه اهر در پایان با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجتماع بزرگ بسیجیان جهت برگزاری در یکی از خیابان‌های اهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در صورت عدم مساعد بودن شرایط آب و هوا در یکی از سالن‌های ورزشی بسیجیان اهر گردهم می‌آیند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دعوت رسمی وزارت فرهنگ، علوم، ورزش ارمنستان ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای امضا تفاهم‌نامه فرهنگی و برنامه مبادلات بین کشور ارمنستان و ایران، وارد ایروان شد و مورد استقبال سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران، محمد اسدی‌موحد رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان و پاپویان رییس مرکز امور بین‌الملل و دیاسپارهای وزارت فرهنگ ارمنستان قرار گرفت.

پاپویان در ابتدای این سفر ابراز امیدواری کرد در با امضای برنامه مبادلات، روابط فرهنگی بین دو کشور را مستحکم‌تر کنند، برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرایی‌تر شود و روابط دو کشور دوست و برادر ایران و ارمنستان مستحکم و عمیق‌تر شود.

در نخستین روز این سفر، ایمانی‌پور مهمان سفیر جمهوری اسلامی ایران بود. رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این ضیافت که با حضور جمعی از کارشناسان سفارت برگزار شد با مسائل فرهنگی و موضوعات جاری ارمنستان آشنا شد و راهکارهای توسعه روابط فرهنگی به‌ویژه در حوزه آموزش زبان فارسی، گسترش روابط دانشگاهی و همچنین گسترش فعالیت‌های فرهنگی ازجمله موضوع کتاب و انتشارات، ترجمه و نیز تبادلات بین دانشگاهی و هنری مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور ضمن ملاقات با مسؤولان فرهنگی و سیاسی ارمنستان، با وزیر امور فرهنگ، علوم، ورزش ارمنستان، معاون وزیر امور خارجه ارمنستان و اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین ملاقات خواهد کرد. همچنین دیدار با رئیس دانشگاه دولتی ایروان و ملاقات با اساتید و دانشجویان ایران‌شناسی و زبان ادبیات فارسی از دیگر برنامه‌های سفر ایمانی‌پور به ارمنستان است.

کد خبر 6095459 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان