Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل صندوق توسعه برای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری استان ۳۸.۲۵ میلیون دلار تسهیلات اختصاص یافت.

مجید محنائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: بخش غیردولتی از تسهیلات ویژه و مناسب صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از محل صندوق توسعه ملی یک هزار و 500 میلیارد دلار تسهیلات برای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری کشور اختصاص یافت که 2.55 درصد این منابع براساس شاخص هائی نظیر جمعیت روستائی، نرخ بیکاری و درآمد سرانه به استان اختصاص یافت که حدو 38.25 میلیون دلار برآورد می‌شود.

محنائی ابراز کرد: از این میزان تسهیلات 45 درصد به بخش کشاورزی و منابع طبیعی، 15 درصد به فعالیت‌های خدماتی و فناوری اطلاعات، 10 درصد به صنایع و معادن کوچک، 10 درصد به گردشگری، 10 درصد به صنایع دستی و فعالیت‌های فرش دستباف و 10 درصد به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستائی و شهرهای زیر 10 هزار نفر اختصاص می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مناطق هدف اجرای طرح روستاها با اولویت مناطق عشایری و محروم و سرمایه در گردش برای نواحی صنعتی روستائی و شهرهای زیر 10 هزار نفر است.

محنائی ادامه داد: این تسهیلات با نرخ سود صفر درصد (به صورت سپرده گذاری قرض الحسنه) از طرف صندوق توسعه ملی در بانک‌های عامل سپرده گذاری و البته میانگین نرخ سود مقرری شش درصد است.

انتهای پیام/

R41452/P1361/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد