Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - رئیس فراکسیون فرش مجلس شورای اسلامی گفت: فرش و صنایع دستی مصداق بارز عمل به تمام بخش های اقتصاد مقاومتی است و توان داخلی در بازارهای جهانی را به نمایش می گذارد.

علی وقفچی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: ما معتقدیم که در سطح کشور ظرفیت بی نظیری در صنایع دستی و فرش وجود دارد و باید مورد توجه تمام مسئولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: این 2 بخش از کمترین اعتبار اولیه، مواد اولیه داخلی، هزینه پایین تولید، اشتغال بالا، بهره گیری از توان نیروی داخلی و ظرفیت گسترده صادرات برخوردار است.
وقفچی اظهار کرد: این 2 بخش در اولویت کاری 1.5 میلیارد دلار اختصاص یافته برای توسعه اشتغال روستایی قرار گرفته است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان مرتبط در تلاش برای رفع خلاء های قانونی از جمله در حوزه صادرات و حذف ارزش افزوده هستند.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه رفع موانع صادراتی، تمام قوانین مورد نیاز تصویب شده است و امروز سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه فرش و سازمان میراث فرهنگی در حوزه صنایع دستی می توانند از فرصت های قانونی ایجاد شده استفاده کنند.
وقفچی ادامه داد: امروز مشکل اصلی، بیمه فعالان این 2 حوزه است که برای رفع آن مسئولان در تلاش هستند.
رئیس فراکسیون فرش مجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور فرش و صنایع دستی زنجان و ایران در نمایشگاه دموتکس آلمان تلاش می شود هماهنگی های لازم با همکاری وزارت امور خارجه و اتاق بازرگانی و اتحادیه های مربوطه انجام شود.
وی در ادامه به پیگیری برای فعال سازی ورزش حرفه ای این استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و خواستار گسترش ورزش عمومی در کنار ایجاد تیم های حرفه ای لیگ برتری شد.
وقفچی به موضوع جابجایی استاندار زنجان اشاره کرد و از نبود توافق نهایی میان نمایندگان بابت این موضوع خبر داد و افزود: در هر زمانی که احساس شود، مسئولی آنگونه که باید به وظایف خود عمل نمی کند، امکان جابجایی آنان وجود دارد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: صنایع دستی متولی خودش را دارد، اما در اشتغال بانوان هم موضوع تعاونی‌ها و مشاغل خانگی را داریم که ما در بخش صنایع دستی از اشتغال زنان در بازارچه‌ها ، تسهیلات و مجوز‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان هم افزود: تا مرحله‌ای این کار را پیش بردیم، اما گفته شد این کارت‌ها منسوخ می‌شود و دیگر نیازی به اسم مادر و پدر نیست و فقط کد ملی جایگزین خواهد شد و موضوعیتی ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است