Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۴۰۹ میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان پرداخت‌ شده است.

سهراب بنام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: 41 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات بسته رونق تولید بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای دستورالعمل پرداخت تسهیلات طرح رونق و پس از ثبت‌نام واحدهای تولیدی و متقاضیان در سامانه بهین یاب و با هماهنگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرائی و بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون بیش از 409 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی پرداخت‌ شده است.

بنام ابراز کرد: در سال 95 تعداد 35 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی موفق به دریافت 284 میلیارد ریال تسهیلات و در سال 96 نیز 8 واحد تولیدی موفق به دریافت 125 میلیارد ریال تسهیلات شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درمجموع، تاکنون 41 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت 409 میلیارد ریال تسهیلات شدند.

بنام تصریح کرد: تسهیلات طرح رونق در راستای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط در به ظرفیت رسانی و راه اندازی واحدهای راکد و طرحهای با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اجرا شده که به طور حتم نقش مهمی در تقویت بخش تولید و صنعت استان دارد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید، حمایت از تولید و صنعت داخلی است، خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد واحدهای تولیدی موفق بسیاری وجود دارد که محصولات فراوانی با کیفیت مطلوب تولید می‌شوند و قابل‌ رقابت با محصولات خارجی هستند و استفاده مردم از تولید داخلی نقش غیرقابل ‌انکار در رونق تولید داخلی دارد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت مراجعه به سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات افزود: از تمام واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و زیرظرفیت استان و طرح‌های با پیشرفت بالای 60 درصد دعوت می شود که با توجه فرصت اندک باقیمانده هرچه سریعتر به سامانه بهین یاب به منظور بهره مندی تسهیلات بسته رونق تولید مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

R41452/P1361/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند