Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی ساداتی امشب در نشست خبری با گرامیداشت هفته بسیج به اقدامات بسیج سازندگی در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از زمان وقوع زلزله کمتر از ۱۳ ساعت تیم کارشناسی استان به منطقه اعزام شد و جزء اولین استان‌هایی بودیم که در منطقه حضور پیدا کردیم.

سخنگوی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم خودجوشی از بسیجیان شهرستان چرام در منطقه زلزله‌زده حضور پیدا کرد و ساماندهی خوبی به منطقه دادیم، افزود: افزون بر ۴۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی مردم در روز‌های اولیه حادثه بود که همراه با کاروان کمک‌های دولتی و غیردولتی جمع‌آوری شده به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با همکاری سپاه و استانداری کهگیلویه و بویراحمد تمامی اقلام جمع‌آوری شده استان کهگیلویه و بویراحمد به قرارگاه شهید اورنگ ارسال شد که ما در مناطق زلزله‌زده به ۶ روستا خدمات‌رسانی کردند و به ۳ روستای جنبی خدمات ارائه کردیم.

این مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر از جهادگران استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق زلزله‌زده مستقر هستند و اولین استانی هستیم که دفترچه خدماتی را بین روستا‌های زلزله‌زده توزیع کردیم.

ساداتی با بیان اینکه ۴۸ کامیون اقلام ارسالی مردم استان به کرمانشاه بود، گفت: بیش از ۱۰۰ چادر اسکان موقت برای روستا‌های زلزله‌زده ایجاد کردیم، حدود ۴۰ قلم بسته معیشتی و جیره خشک بین اهالی توزیع شد و بیش از یکصد بسته ویژه نوزادن، شامل شیرخشک و البسه و .. به منطقه ارسال شد.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی به منطقه ارسال کردیم و در حال حاضر نیازمند کمک‌های نقدی مردم برای انجام کار‌های عمرانی و ساخت و ساز‌ها در مناطق زلزله‌زده هستیم.

سخنگوی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی بسیج سازندگی استان خبر داد و افزود: این بیمارستان صحرایی روز دوشنبه در شهرستان سرپل‌ذهاب مستقر خواهد شد، همچنین آشپزخانه غذای گرم روز پنجشنبه در مناطق زلزله‌زده ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر در قالب ۳۰ گروه جهادی در نوبت اعزام به منطقه هستند که در حال حاضر منتظر مجوز برای اعزام به منطقه هستیم.

این مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین نیازمندی‌ها شیرآلات، لوله، کابل برق، لامپ، ابزار آلات و نقدینگی است که امیدواریم بتوانیم با کمک مردم اقدامات ساخت و ساز و کار‌های فرهنگی، معیشتی و اجتماعی را در این روستا انجام دهیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد