Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@22:43:12 GMT

برندهای برتر با زنجیره تامین سبز! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۱۷۸۴

برندهای برتر با زنجیره تامین سبز! (+عکس)

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری- با افزایش گرفتاری ها و چالش های ناشی از آسیب به محیط زیست برای جوامع بشری، راهکارها و روش هایی که موجب غلبه بر شرایط موجود شوند بسیار مدنظر قرار دارند. از این رو شاهد هستیم طی سالیان اخیر مفاهیمی متنوعی با ترکیب کلمه سبز شکل گرفته است مانند خودروی سبز، برند سبز، ساخت و ساز سبز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

توجه به این رنگ در واقع نمایانگر میزان توجه محصول مورد نظر به حفظ محیط زیست و سرسبزی آن که نشانی از زندگی و حیاط است؛ خواهد بود. از این رو اکثر تولیدات به سمت تبدیل شدن به یک محصول سبز در حرکتند تا به نوعی کره زمین بتواند برای مدت بیشتری آثار حیات را همراه داشته باشد.

اخیرا تحقیق جالبی در کشور چین روی برندهای مختلف انجام شده تا برندهای برتر با زنجیره تامین سبز معرفی شوند با توجه به اینکه خط تولید اکثر برندهای مطرح جهان در کشور چین فعال است انجام گرفتن چنین مطالعه ای در گشور چین چندان هم عجیب نیست. کمپانی هایی که به زنجیره تامین سبز اهمیت می  دهند در واقع دارای مسئولیت اجتماعی قوی تری بوده و تلاش می کنند تا تامین کنندگان خود را بیش از هر زمان به رعایت قوانین زیست محیطی ملزم کنند و در نهایت نیز تمامی این تلاش ها به ترویج شیوه  های تولید یک محصول سبز منتج خواهد شد. این تحقیق میان 267 برند بین المللی که در چین فعالیت تولیدی دارند انجام شده است.

و اما سبزترین برندها از منظر زنجیره تامین عبارتند از:

پوما

تولیدکننده انوع پوشاک و لوازم جانبی ورزشی

 

سامسونگ

تولید کننده انواع تجهیزات الکترونیک

 

گپ

تولیدکننده انواع پوشاک

 

فاکس کان

تولیدکننده تجهیزات الکترونیک

 

مارک اند اسپنسر

تولیدکننده پوشاک

 

آدیداس

تولیدکننده انوع پوشاک و لوازم جانبی ورزشی

 

اسکوئل(برند چینی)

تولیدکننده پوشاک

 

لوی اشتراوس

تولیدکننده پوشاک

 

دل

تولیدکننده تجهیزات الکترونیک

 

و برترین رتبه به کمپانی اپل اختصاص دارد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: کاری که امروز انجام می‌شود این است که کمک کنیم سال جاری را با نام جهش تولید و به رسم آن برگزار کنیم. شرکت‌های پتروشیمی باید محاسبات لازم را داشته باشند و بدهی‌های خود را مطابق تعهدات و سر موقع پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد کشور شناخته شده است و برای جبران کمبودی که در این زمینه وجود داشت، بخش خصوصی وارد سرمایه گذاری در بخش بالادستی شد. ظرف سه سال آینده مجموع گاز‌هایی که شرق و غرب کارون است را جمع آوری می‌کنیم و از هدر رفت آنها جلوگیری خواهد شد.

معاون وزیر نفت گفت: مهمترین راهبرد صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره است و ما باید خود را از خفت خرید برخی مواد اولیه که تا تنی ۶ میلیون دلار هم قیمت می‌خورد خلاص کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛