Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا فنایی فعال جهادگر بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، به ثمرات فعالیت جهادگران بسیجی در مناطق محروم و دور افتاده کشور اشاره کرد و گفت: توفیق حضور در مناطق محروم و خدمت به مردمان این منطقه، شامل حال بسیج شده است، بسیجیان نیز در این راه شور و شوق بسیاری دارند و هدفشان چیزی جز پاک کردن چهره فقر محرومیت از جامعه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به دولتمردان و مسئولین گفت: پیشنهاد می کنم این افراد مسئول حداقل چند روزی را در مناطق دور افتاده کشور سپری کنند تا قدری از روحیات اشرافی گرایانه‌شان کاسته شود و شاید متوجه شوند که بسیجیان چه جهاد بزرگی انجام می دهند.

این فعال جهادی در ادامه گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نیز تأکید داشتند که این انقلاب برای پابرهنگان است، بر همین اساس باید توجه بیشتری به محرومین جامعه داشته باشیم که انصافا بسیج تاکنون در این عرصه عملکرد خوبی داشته است و اردوهای جهادی نیز لبیکی به این دغدغه امام راحل و رهبر انقلاب است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند