Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: ۴۰ واحد مسکونی محرومین همزمان با هفته بسیج در این شهرستان به بهره برداری رسید.

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج مولود گران‌سنگی از حضرت امام راحل است که اندیشه تشکیل بسیج محصول نوع نگاه امام(ره)به مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه بسیج مستضعفین در سال ۵۸ رسما توسط امام راحل شکل گرفت، افزود:امام راحل فرمولی را اختراع کرد که هیچ فرمولی را یارای مقابله با آن نیست.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا  با بیان اینکه کشور با پشتیبانی مردم و بسیج در همه عرصه‌ها به موفقیت دست خواهد یافت، گفت:حضرت امام راحل با نگاه خاصی که به مردم داشتند بر این باور بودند که مردم را می‌توان در تمامی عرصه‌ها وارد و توطئه‌ها را خنثی کرد و موانع و مشکلات را برداشت و کشور را ساخت.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا  به اجرای بیش از ۱۰۰برنامه در هفته بسیج صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: 40 واحد مسکونی محرومین همزمان با نخستین روز از هفته بسیج در این شهرستان به بهره برداری رسید.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار‌ سپاه است، تصریح کرد: سپاه پاسداران برای رفع محرومیت‌زدایی طرح مشترکی را با کمیته امداد امام(ره)منعقد کرده که سهمیه صومعه‌سرا در ساخت مسکن محرومین ۷۹واحد است.

 

وی به ساخت و بهره‌برداری ۳۹واحد مسکونی محرومین در این شهرستان طی ماه‌های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: سهمیه شهرستان در ساخت مسکن محرومین بدلیل تعداد بالای مددجویان بیش از سایر شهرستان‌ها بوده است.

 

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هزینه ساخت هر واحد مسکونی ۳۵میلیون تومان استاظهار کرد:۲۰میلیون تومان از این میزان هدیه رهبری است که توسط سپاه پاسداران و مابقی توسط خیرین، مشارکت‌های مردمی و... پرداخت می‌شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است