Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقفان، هیات امنا، متولیان موقوفه،خادمان و ادارات همراه با اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل در همایش بزرگ یاوران وقف در این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امام جمعه دابودشت از توابع شهرستان آمل دیشب دوشنبه 29 آبان در این مراسم که دردانشکده علوم قرآنی این شهرستان برگزارشد، عملکرد متولیان، خادمان و هیات امنای موقوفات این شهرستان به واسطه خدمات آنان به مردم را مورد تقدیر قرار داد و گفت: مسئولیت داشتن درامور وقفی به دلیل عمل کردن به نیات واقفان وظیفه ای سنگین است، و درآیات و روایات احیای نیت خیر واقفان و نیز انجام این امورکمتر ازخود وقف مال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام مهدی تقی زاده با اشاره به اینکه در احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم السلام برمزایای فراوان وقف اموال تاکید شده است افزود: باید در زمان حاضر و بر حسب نیاز جامعه، امورات خیریه و نیات واقفان به امورات جوانان از جمله مشکلات معیشتی خانواده ها، درمان، آموزشی و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و فعالیت های عام المنفعه اختصاص و هدایت داده شود.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل نیز در این همایش به وجود بیش از 37 هزار و216 رقبه وقفی و هزار و268 موقوفه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به دنبال اجرای نیات واقفان، امسال در بیش از 10 مورد شامل هزینه های عمرانی 12 بقعه و هزینه مدیریتی 30 بقعه متبرکه، هزینه های برگزاری مسابقات قرآنی، طرح تربیت و حفظ قرآ کریم، عزاداری ماه های محرم و رمضان و کمک به مساجد، حسینیه ها و نیازمندان در مجموع بیش از 34 میلیارد ریال با هدف اجرای امینانه نیات واقفان در شهرستان آمل هزینه شده است.
حجت الاسلام محمد هادی بهرامی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 3 وقف جدید با کمک واقفان خیراندیش شهرستان آمل ثبت شده و برای 32 موقوفه به مساحت هزار و67 هکتار نیز سند مالکیت اخذ شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلمان در بوانات
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری