Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@12:49:38 GMT

اختصاص عواید «بوی خواب» برای یک موسسه خیریه

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۴۸۷۳

اختصاص عواید «بوی خواب» برای یک موسسه خیریه

به گزارش ایسکانیوز از نمایش «بوی خواب»، بخشی از عواید فروش اینترنتی امروز 30 آبان ماه این نمایش برای حمایت از استعدادهای تحصیلی جوانانی که امکانات مالی مناسبی برای ادامه تحصیل ندارند به موسسه خیریه آراسته تعلق می‌گیرد.

سهراب سلیمی کارگردان این اثر عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع حمایت از جوانان با استعدادی که امکانات کافی مالی جهت ادامه تحصیل ندارند بخشی از عواید فروش اینترنتی نمایش «بوی خواب» در روز سه شنبه 30 آبان ماه برای حمایت از این افراد به موسسه خیریه آراسته تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان به حضور در این حرکت خیرخواهانه می‌توانند بلیت های خود را از طریق سایت بلیت فروشی تیوال خریداری کنند. همچنین برای اطلاع از فعالیت های این موسسه میتوانید به وب سایت arasteh-charity.org مراجعه کنید.

نمایش «بوی خواب» به نویسندگی محمد چرمشیر ، کارگردانی سهراب سلیمی و با بازی مسعود دلخواه، شهره سلطانی و قاسم زارع هر روز غیر از شنبه‌ها در تالار قشفایی مجموعه تئاتر شهر از ساعت 19:30 به صحنه می‌رود.

ادنا زینلیان و رضا مهدی زاده طراحان لباس و صحنه و رضا حیدری به عنوان طراح نور این نمایش با سهراب سلیمی همکاری می کنند و طراحی و آهنگسازی این نمایش بر عهده ابراهیم اثباتی است.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: احسان صاحب الزمانی، حسین بهرام‌پور، میلاد صیاد میری، بلال مهرابی، مهران سلگی بازیگران سایه، حمیده صمدی دستیار کارگردان، جواد روشن مشاور تولید، ابوذر عزیزی عکاس و سازنده تیزر، علیرضا شیوا عکاس، ایوب دهکردی طراح پوستر و بروشور، امیرحسین روحانی مدیر صحنه، فاطمه عطایی منشی صحنه، مریم شریعتی تبلیغات مجازی، پایگاه خبری تحلیلی نمایش خانه امور رسانه و احسان حاجی‌پور به عنوان مشاور رسانه‌ایی کارگردان علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به گیشه مجموعه تئاتر شهر مراجعه کنند.

502

عواید بلیت فروشی بوی خواب موسسه خیریه آراسته امکانات مالی محمد چرمشیر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند