Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:26:06 GMT

خطر دکل‌های فشار قوی در منطقه ۱۶

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۵۲۰۹

خطر دکل‌های فشار قوی در منطقه ۱۶

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به دکل‌های فشار قوی در منطقه ۱۶ گفت: این موضوع تهدیدی برای شهروندان است و امیدواریم معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تمهیداتی را برای این موضوع انجام دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، زهرا نژاد‌بهرام در جریان بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: با توجه به وجود دکل‌های فشار قوی در منطقه 16 و در مساحتی حدود 60 هزار هکتار زمین بلااستفاده در زیر این دکل‌ها در منطقه شاهد خطراتی برای شهروندان این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ضرورت رسیدگی به وضعیت شهروندان در این منطقه باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: پیش از این نیز توافق فی‌مابین اداره برق و شهرداری تهران برای انتقال کابل‌ها به زیر زمین انجام شده بود که البته این امر محقق نشده است و امیدواریم در دوره جدید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

وی از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران درخواست کرد تا به این موضوع رسیدگی کنند و در این زمینه گزارش لازم را در اختیار شورا قرار بدهند.

به گزارش تسنیم، احمد مسجدجامعی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه طرح کتاب‌گردی 4 سالی است که در شهر تهران انجام می‌شود گفت: کتابگردی نیاز به دعوت ندارد و همه می‌توانند در این امر شرکت کنند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سال‌های گذشته گفت: امسال نیز این طرح در روز پنجشنبه در راستای کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب و سایر خیابان‌ها انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,23,24,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

کد خبر 6097160 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵