Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: از یک واحد فست فست فود در بروجرد 200 کیلوگرم کالباس و پنیرپیتزای تاریخ گذشته کشف و ضبط و این فست فود پلمپ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "حسین رازانی" مسئول بهداشت محیط بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: طی بازرسی از واحدهای تهیه مواد غذایی از یک فست فود در سطح شهر بروجرد مقدار 200 کیلو گرم کالباس و پنیرپیتزا کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: متاسفانه این فست فود از مواد غذایی تاریخ گذشته برای تهیه پیتزا و ساندویچ استفاده می کرد که بعد از بازرسی این مقدار مواد تاریخ گذشته کشف و این واحد پلمپ شد.

 

رازانی اظهار داشت: مقدار کالباس و پنیری که ازاین فست فود کشف و ضبط شده معدوم شدند.

 

مسئول بهداشت محیط بروجرد از پلمپ 2 کارگاه غیر مجاز ترشک و لواشک خبر داد و افزود: این دو کارگاه به صورت غیر مجاز اقدام به تهیه و عرضه انواع ترشک و لواشک کرده بودند که در حین بازرسی مقدار 600 کیلو ترشک کشف و ضبط شد.

 

به گفته وی این دو کارگاه پلمپ شدند و همه مواد ترشک و لواشک ضبط شده از آنها معدوم شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد


به گزارش خبرگزاری صد و سیما، فیلم سینمایی «فسیل» که به‌عنوان پدیده اکران سال گذشته سینماها توانست بخشی از رکوردهای تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند، حالا در اکران آنلاین (برخط) هم رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد و وارد بخش اشتراک نمایش خانگی شد.

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان از روزهای پایانی اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و تا به امروز با بیش از ۴۰ میلیون دقیقه بازدید، تبدیل به پربازدیدترین فیلم‌ عرضه شده در فرآیند اکران آنلاین در سال‌های اخیر شده است.

تعداد بلیت‌های فروخته شده برای تماشای آنلاین این فیلم، به عدد ۳۵۸ هزار و ۹۴۵ قطعه و فروش ۲۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

فیلم «فسیل» با بازی بهرام افشاری، الهه حصاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینمای ایران است.

داستان این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و سرگذشت خواننده‌ای به نام اسماعیل و دوستانش را روایت می‌کند که در طول زمان برای هر کدام اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این فیلم در گیشه سینماها نیز فروشی افزون بر ۳۲۴ میلیارد تومان را تجربه کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و هم اکنون نیز در «فیلیمو» قابل تماشاست.

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید