Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: گروه ارزیاب عرصه سلامت و محیط در مناطق زلزله زده کرمانشاه با حضور عبدالرزاق پاکزاد مدیر گروه بهداشت محیط این دانشگاه تشکیل شده است.

دکتر محمودرضا میری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پاکزاد به همراه 2 کارشناس بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان نخستین تیم و نماینده این دانشگاه به مناطق زلزله زده اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان یکی از 6 ارزیاب عرصه سلامت و محیط از سوی وزارت بهداشت و درمان برای ارزیابی و تخمین میزان خسارات وارده به خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی کرمانشاه در این استان حضور دارد.
وی گفت: مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تماس تلفنی انجام شده اعلام کرد در این ماموریت کار ارزیابی میزان آمادگی خانه ها و مراکز بهداشتی و درمانی ارائه دهنده خدمات سلامت به مردم مورد بررسی قرار می گیرد و سطح خسارات وارده به مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت به صورت کارشناسی تخمین زده می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اظهار داشت: تیم بهداشت محیط این دانشگاه در روستاها و مناطق شهر سرپل ذهاب مستقر است.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد.
این حادثه طبیعی به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته مسئولان بلندپایه کرمانشاه، زمین لرزه به بیش از 31 هزار واحد مسکونی آسیب کلی و جزیی وارد کرده است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری