Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:34:24 GMT

کره جنوبی: پیونگ یانگ آماده آزمایش موشکی جدید است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۵۸۵۲

کره جنوبی: پیونگ یانگ آماده آزمایش موشکی جدید است

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی می‎گوید از هم‎اکنون تا پایان سال جاری میلادی، هر لحظه احتمال انجام آزمایش موشکی از سوی پیونگ یانگ وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی اعلام کرد پیونگ یانگ احتمالا تا پایان سال جاری میلادی (۲۰۱۷) خود را برای انجام یک آزمایش موشکی دیگر آماده می‌کند و ممکن است در اولین فرصت اقدام خود را عملی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، «ای وانگ یونگ» از اعضای پارلمان کره جنوبی گفت احتمال می‌دهیم این آزمایش با ادعای صلح‌آمیز بودن و در قالب پرتاب ماهواره انجام شود.

البته گفته می‌شود سایت هسته‌ای «پونگی-ری» کره شمالی به دلیل آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای متعدد دچار فرسودگی شده و رو به تخریب است حال‌آنکه ظاهرا یکی از تونل‌های آن به لحاظ فنی سالم و برای آزمایشی که سئول پیش‌‌بینی می‌کند، مناسب است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند