Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه عملیات آوار برداری در نقاط مختلف آسیب دیده به سرعت درحال اجراست، گفت: اسکان موقت و دائم با کمک ارگان‌های مختلف با نهایت سرعت ممکن انجام خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مجتبی نیک کردار در جلسه ستاد مدیریت بحران سرپل ذهاب اظهار داشت: همه‌ی دستگاه‌های دولتی، نظامی و انتظامی و نهاد‌های انقلابی با تمام توان به زلزله زدگان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مقام معظم رهبری از خدمات ارائه شده قدردانی کردند، اما معظم له فرمودند: به این حد قانع نیستند و ما تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم عزیز انجام میدهیم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: از شورای بانک‌ها خواهش کردیم که ضمانت تسهیلات را به صورت زنجیره‌ای سه نفره از حادثه دیدگان بپذیرد.

نیک کردار با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ سرویس بهداشتی و ۷۰ چشمه دوش آب گرم در شهر سرپل ذهاب نصب شده است، خاطرنشان کرد: این روند ادامه دارد و ۲۳۰ دوش آب گرم دیگر نصب خواهد شد.

وی اعلام کرد:به منظور برنامه ریزی برای توزیع اقلام و خدمترسانی بهتر، برای همه خانوار‌های آسیب دیده توسط هلال احمر دفترچه صادر خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه ثبت احوال برای تشخیص و اثبات هویت آسیب دیدگان آماده همکاری است، اظهار داشت: اگر مدارک کسی زیر آوار مانده باشد ثبت احوال یک پرینت اولیه صادر خواهد کرد که ملاک خواهد بود.
نیک کردار گفت: ضمن تشکر از سپاه و ارتش، از ارتش می‌خواهیم که برای عادی شدن چهره شهر از مناطق خارج شود و کار را به هلال احمر بسپارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین