Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: به دنبال کسب مجوز سربازقهرمانی هستم و با امکانات فعلی هم شرایط برای مدال‌آوری ملی‌پوشان بوکس فراهم است.

سجاد کاظم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه به دنبال سربازقهرمان شدن در اردوهای تیم ملی بوکس است توضیح داد: با موفقیت در رقابت‌های کشوری به اردوهای تیم ملی بوکس وارد شدم اما  خدمت نظام وظیفه کمی برایم مشکل‌ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دو ماه به دوره آموزشی سربازی بروم، از نظر آمادگی افت شدیدی خواهم کرد. امیدوارم بتوانم با کسب مجوز سربازقهرمانی، تمرین‌هایم در اردوها را پیگیری کنم.

او در پاسخ به این سوال که فدراسیون بوکس به دنبال کسب مجوز جهت برطرف کردن مسئله سربازی او است اظهار کرد: خدا را شکر تا به حال فدراسیون و آقای داوری از ورزشکاران حمایت خوبی کرده‌اند و الان هم به دنبال برطرف کردن این مسئله هستند. امیدوارم که نتیجه خوبی در پایان این تلاش‌ها حاصل شود.

دارنده مدال برنز مسابقه‌های بوکس قهرمانی آسیا با اشاره به شرایط و امکانات خوب اردوهای تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: دور جدید اردوها نسبت به دوره‌های قبل خیلی بهتر شده است. از نظر خوابگاه و غذا دیگر مشکلی نداریم. شرایط برای مدال‌آوری بوکسورها فراهم است و از خدا می‌خواهم با این امکانات خوب ملی‌پوشان هم نتایج خوبی را در رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب کنند.

او با بیان اینکه انسان با امید زنده است تصریح کرد: چند ماه پیش نشد که به رقابت‌های جهانی اعزام شوم و فدراسیون من را حمایت نکرد اما انسان با امید زنده است و در سال آینده المپیک آسیایی (2018 جاکارتا) را پیش رو دارم که سعی می‌کنم با تمرین‌های خوب بار دیگر برای بوکس ایران مدال‌آور باشم.

کاظم‌زاده در پایان با اشاره به سطح فنی بالای اکبر احدی سرمربی جدید تیم ملی گفت: کادر فنی فعلی تیم ملی سطح بالایی دارد و می‌توان با این کادر اجرایی نتیجه گرفت. اکبر احدی مدرک مربی‌گری درجه 3 (سه ستاره) دارد و افراد کمی در ایران هستند که در این سطح از مربی‌گری هستند. امیدوارم احدی در شرایط فعلی بوکس بتواند تیم ملی را بار دیگر به روزهای اوج برساند. از ملی‌پوشان هم می‌خواهم در این مسیر با مربی خوب تیم ملی همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان ‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد