Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:37:41 GMT

سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۶۸۵۲

سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران منتشر شد

سالنامه آماری گزارش فروش فیلم و سینمای ایران برای استفاده محققان و پژوهشگران روی تارنمای معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی گفت: آمار و اطلاعات سینمایی کل کشور از جمله فروش فیلم، تعداد سینماها، تعداد بیننده و قیمت بلیت را که طی سال های متمادی در این معاونت به صورت مکتوب گردآوری شده و به صورت موردی در اختیار مدیران و پژوهشگران قرار می گرفت، برای جویندگان این اطلاعات و آمار، به صورت اسناد دیجیتالی درآورده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون همت و تلاش مدیران و کارشناسان این معاونت، منجر به ارائه گنجینه ای ارزشمند از آمار و اطلاعات فروش سینمای ایران از سال ۱۳۶۴ تاکنون شده است.

اربابی با توضیح اینکه اطلاعات مربوطه از سال ۱۳۶۴ تاکنون تجمیع شده است، گفت: هم اکنون سالنامه آماری فیلم و سینما در کشور از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۸۳ در دسترس علاقمندان قرار گرفته است و طبق برنامه، سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران از ابتدای ۱۳۸۴ تا پایان ۱۳۹۴ نیز به مرور در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی در پایان گفت: سالنامه فوق به منظور بهره گیری بهتر از داده‌ها و امکان ارائه تصویری دقیق از وضعیت سینمای ایران و با هدف پاسخگویی به نیاز فرهنگی و هنری کشور، تقویت ظرفیت های مطالعاتی و پژوهشی، فراهم ساختن اطلاعات و آمار صحیح، یکسان و روزآمد، ایجاد سهولت در برنامه ریزی واقع گرایانه، طراحی و منتشر شده است و سعی می شود به صورت شایسته این سالنامه در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد