Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:29:21 GMT

جذب 7 پزشک متخصص جدید در شیروان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۸۰۰۶

جذب 7 پزشک متخصص جدید در شیروان

شیروان- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت ودرمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان گفت: بتازگی 7 پزشک متخصص شامل چشم، گوش، حلق بینی، زنان، پوست، داخلی واورولوژی برای این شهرستان جذب شده است.

به گزارش ایرنا دکتر حسین زارع سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون این پزشکان در کلینیک ویژه شیروان فعال هستند و بیماران را ویزیت می کنند که با جذب این تعداد پزشک متخصص، شمار آن ها به 35 متخصص رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بزودی جراح مغز و اعصاب در شیروان مستقر می شود گفت: با استقرار جراح مغز و اعصاب از سویی متخصصان شیروان کامل می شوند و از سویی بیماران تصادفی و ضربه های مغزی کم تر به سایر استان ها اعزام می شوند که اتاق عمل ویژه مغز و اعصاب در بیمارستان تخصصی فراهم است.
زارع با اشاره به دستگاه 'ام آر ای' در شیروان افزود: این مورد نیز نهایی شده و قرار است با همکاری فرمانداری و دانشگاه فضای آنجا ساخته شود که اعتبار ساخت آن 3 میلیارد ریال می باشد و جهت ماندگاری جراح مغز و اعصاب می تواند کمک شایانی کند و بیماران شیروان، فاروج و قوچان را پوشش خواهد داد.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت از سال 94 گفت: از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار دانش آموز روستایی توسط دندان پزشک ویزیت شده اند که در صورت نیاز برای ارائه خدمات سطحی به اکیپ هایی که در مراکز بهداشت و درمان مستقر هستند هدایت می شوند.
زراع افزود: هم اکنون 117 مجوز نیروی تکمیلی بیمارستان در شیروان جذب شده که 105 نفر پرستار و مابقی هوشبری و مامایی هستند که اسامی 99 پرستار اعلام شده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و سپس از دست رفتن اندک شانس قهرمانی لالیگا ژاوی هرناندز با دکو، رافا یوسته مدیران ارشد باشگاهش جلساتی برگزار کرد و در نهایت تصمیم به ادامه همکاری تا پایان مدت قراردادش گرفت.
با این وجود در جلسات فوق دکو به ژاوی پیشنهاد کرد اسکار برادر بزرگترش که از ابتدا در کادر فنی بارسلونا همراه او بوده را کنار بگذارد و البته یک مربی بدنسازی جدید به خدمت بگیرد.

برای جانشینی اسکار هرناندز مدیران باشگاه بارسلونا دومنک تورنت دستیار سابق گواردیولا را معرفی کرده‌اند که سال‌ها کنار پپ کار کرده است. تورنت از سال 2007 تا 2018 در تیم‌های ب بارسلونا، بارسلونا، بایرن مونیخ  و سپس منچسترسیتی دستیار گواردیولا بود اما سپس به امریکا رفت و در نقش سرمربی نیویورک کار کرد. او سپس راهی برزیل شد و دو سال سرمربی فلامنگو بود و در سال 2022 هدایت گالاتاسرای را برعهده گرفت.

تمام افتخارات تورنت مربوط به دوران دستیاری گواردیولاست و با کنار رفتن از سرمربیگری گالاتاسرای در تاریخ 21 ژوئن 2022 او طی تقریبا دو سال اخیر بیکار بوده است.

برای بهبود شرایط جسمانی نیز خولیو توس، متخصص تمرینات قدرتی و پیشگیری از آسیب‌دیدگی به ژاوی پیشنهاد شده چرا که در این فصل بارسا از حیث مصدومیت متعدد بازیکنان و شرایط نه چندان جالب بدنی آنها لطمات زیادی و باید برای بهبود این وضعیت فکری بیندیشد که مهم‌ترینش اضافه شدن یک متخصص در این زمینه خواهد بود.

البته گفته می‌شود ژاوی ابتدا با کنار گذاشتن اسکار برادر بزرگترش مخالفت کرده است اما شاید برای فصل آینده تن به تغییرات مد نظر دکو و مدیران باشگاهش بدهد.

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران