Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:09:49 GMT

جذب 7 پزشک متخصص جدید در شیروان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۸۰۰۶

جذب 7 پزشک متخصص جدید در شیروان

شیروان- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت ودرمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان گفت: بتازگی 7 پزشک متخصص شامل چشم، گوش، حلق بینی، زنان، پوست، داخلی واورولوژی برای این شهرستان جذب شده است.

به گزارش ایرنا دکتر حسین زارع سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون این پزشکان در کلینیک ویژه شیروان فعال هستند و بیماران را ویزیت می کنند که با جذب این تعداد پزشک متخصص، شمار آن ها به 35 متخصص رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بزودی جراح مغز و اعصاب در شیروان مستقر می شود گفت: با استقرار جراح مغز و اعصاب از سویی متخصصان شیروان کامل می شوند و از سویی بیماران تصادفی و ضربه های مغزی کم تر به سایر استان ها اعزام می شوند که اتاق عمل ویژه مغز و اعصاب در بیمارستان تخصصی فراهم است.
زارع با اشاره به دستگاه 'ام آر ای' در شیروان افزود: این مورد نیز نهایی شده و قرار است با همکاری فرمانداری و دانشگاه فضای آنجا ساخته شود که اعتبار ساخت آن 3 میلیارد ریال می باشد و جهت ماندگاری جراح مغز و اعصاب می تواند کمک شایانی کند و بیماران شیروان، فاروج و قوچان را پوشش خواهد داد.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت از سال 94 گفت: از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار دانش آموز روستایی توسط دندان پزشک ویزیت شده اند که در صورت نیاز برای ارائه خدمات سطحی به اکیپ هایی که در مراکز بهداشت و درمان مستقر هستند هدایت می شوند.
زراع افزود: هم اکنون 117 مجوز نیروی تکمیلی بیمارستان در شیروان جذب شده که 105 نفر پرستار و مابقی هوشبری و مامایی هستند که اسامی 99 پرستار اعلام شده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس

مهاجم اروگوئه‌ای روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند و به نظر حمایت هواداران لیورپول هم تأثیری روی روحیات او ندارد.

طرفداری | داروین نونیز صفحه معروف هواداری لیورپول که اقدام به حمایت از او کرده بود را بلاک کرد!

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

اما به نظر می‌رسد انتقادها بیش از آن‌چه تصور می‌شد، داروین نونیز را کلافه و عصبی کرده‌ و او حتی از دست حامیانش هم عاصی است! ماجرا از این قرار بود که یکی صفحات معروف هواداری لیورپول به نام Watch LFC، با انتشار توییتی در X در حمایت از نونیز نوشت:

از بازیکنانمان حمایت کنیم. خیلی ساده‌است، هم در لحظات خوب و خصوصاً هم در لحظات بد. ما دوستت داریم داروین نونیز و هواداران واقعی همیشه از تو حمایت خواهند کرد.

اما در کمال تعجب، داروین نونیز این صفحه هواداری که خلاف اکثر کاربران به حمایت از او پرداخته بود را بلاک کرد و حسابی سروصدای هواداران لیورپول، از جمله خود LFC Watch را هم در آورد. LFC Watch در کمال تعجب و در واکنش به اقدام مهاجم اروگوئه‌ای نوشت:

چه خبرته، این کارا چیه؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر