Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:13:40 GMT

سیاه جامگان به مشکی پوشان دیار خراسان تغییر نام داد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۸۰۹۱

سیاه جامگان به مشکی پوشان دیار خراسان تغییر نام داد

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سیاه جامگان به مشکی پوشان دیار خراسان تغییر نام داد.

امیر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: جلسه ویژه کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با دستور مدیرکل محترم جهت تعیین تکلیف نام تیم فوتبال سیاه جامگان و ثبت مجوز این باشگاه مشکی پوشان دیار خراسان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیتی که تیم فوتبال سیاه جامگان جامگان داشت و تاکید اداره کل ورزش و جوانان برای اخذ مجوز کمیسیون ماده 5 و پروانه بهره‌برداری، با ارسال نامه‌ای از سوی این باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان نام‌های پیشنهادی باشگاه به کمیسیون ماده 5 ارائه شد.

زارعی خاطرنشان کرد: با تصویب کمیسیون ماده 5، نام این تیم فوتبال به مشکی پوشان دیار خراسان تغییر کرد و مجوز و پروانه بهره برداری این باشگاه با همین نام صادر شد، در مجوز این باشگاه علی عباسی به عنوان مدیر آقایان معرفی شده و مجوز فعالیت این باشگاه در رشته ورزشی فوتبال است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش جوانان پیش از این هم اعلام کرده بودند که با ارسال نامه از سوی باشگاه جلسه کمیسیون ماده 5 در سریعترین زمان ممکن برگزار خواهد شد، بر همین اساس روز گذشته با ارسال نام از سوی باشگاه امروز جلسه کمیسیون ماده 5 تشکیل شد، ضمن تبریک به باشگاه مشکی پوشن دیار خراسان و آرزوی موفقیت برای این باشگاه امیدواریم بتوانند در لیگ برتر موفق باشند و از امروز این باشگاه رسما دارای مجوز و پروانه بهره برداری است.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: به دنبال صدور دستور‌ قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحد حقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای‌ قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند. وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده 3 و تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع و 12 هزار و 300 متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال