Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کرم‌الله دانش‌فرد از تحصیل بیش از 40 هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی‌ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر کرم‌الله دانش‌فرد، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در هشتمین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی پایدار در غذا، انرژی، محیط‌زیست و صنعت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دانشگاه‌های غیردولتی جهان است که 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5میلیون دانشجوی در حال تحصیل دارد. بیش از 50درصد فارغ‌التحصیلان کشور از این دانشگاه هستند و بیش از 40درصد دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

او ادامه داد: واحد علوم و تحقیقات بزرگترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور است. این دانشگاه 70هزار فارغ‌التحصیل دارد که بسیاری از آنها سمت‌های مهمی نظیر معاون رئیس‌جمهوری، معاون وزیر، استانداران را به عهده گرفته‌اند. برخی هم در بسیاری از کشورهای جهان مشغول به کار هستند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: بیش از 70 درصد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات یعنی 40هزار نفر مشغول تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند. این دانشگاه بیش از 1000 عضو هیات‌علمی دارد و در رتبه‌بندی لایدن در سال 2016 جزو 700 دانشگاه برتر جهان اعلام شده است.

دانش‌فرد افزود: این دانشگاه آزمایشگاه‌های پیشرفته و بیش از 24 مرکز تحقیقاتی و 20 دانشکده تخصصی دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی اظهار داشت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

بیشتر بخوانید

افتتاح نمایشگاه رویداد کاریابی دانشگاهی صدرا (صنعت، دانشگاه و اشتغال) +تصاویر

فاضلی اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

وی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

فاضلی ادامه داد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد