Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برنامه‌‌ها و اولویت‌‌های این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد و از افتتاح خانه مسافر، سالن سینما و مرکز همایش‌ها در واحد دانشگاهی انار درآینده نزدیک خبر داد.

رضا قدیری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با تأکید بر لزوم کاهش وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی به درآمدهای شهریه‌‌ای گفت: «تلاش می‌‌کنیم تا با دعوت از استادان و نخبگان برای هم‌‌اندیشی درباره گسترش پارک‌‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌‌های دانش‌بنیان به این مهم دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مجموعه استخر برادران و خواهران با پیشرفت 70 درصد فیزیکی در آینده نزدیک به بهره‌‌برداری خواهد رسید و منبع درآمد مناسبی برای واحد فراهم خواهد کرد

وی بر لزوم جرأت علمی در کنار قدرت علمی و تبدیل علم به ثروت تاکید کرد و افزود: «در کنار این فعالیت‌‌ها لازم است طرح‌‌های عمرانی نیمه‌‌تمام را کامل و خدمات رفاهی بهتری به دانشجویان، استادان و کارکنان واحد ارائه کنیم. رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد نیاز منطقه را گسترش دهیم و با شرکت‌‌های همجوار واحد برای آموزش نیروی انسانی کارکنان تفاهم‌نامه‌ تنظیم کنیم.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار در پاسخ به پرسشی درباره طرح‌‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری این واحد به آنـا گفت: «ساختمان خوابگاه پسران واقع در سایت دانشگاه با زیربنای 6500 مترمربع و امکانات مناسب تغییر کاربری یافته و با صدور مجوز لازم از سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی به خانه مسافر تبدیل شده و اکنون در حال خرید تجهیزات مورد نیاز آن هستیم که به زودی افتتاح می‌‌شود.»

مجموعه خانه مسافر

وی ادامه داد: «مجموعه سالن‌‌های ورزشی این واحد که بهترین سالن‌‌های ورزشی در شهرستان هستند، یکی دیگر از مواردی است که می‌توان از آنها در کارهای اقتصادی استفاده کرد و اکنون نیز به بخش خصوصی اجاره داده می‌شود.»


قدیری از افتتاح سالن سینما با ظرفیت 450 نفر و سالن همایش‌‌ها با ظرفیت 100 نفر در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: «مجموعه استخر برادران و خواهران با پیشرفت 70 درصد فیزیکی در آینده نزدیک به بهره‌‌برداری خواهد رسید و منبع درآمد مناسبی برای واحد فراهم خواهد کرد.»

به گفته رئیس واحد انار،‌ مجتمع سلف سرویس این واحد دانشگاهی به عنوان تالار برگزاری مراسم و امکانات مناسب کارگاهی که می‌‌تواند به صورت آموزشی برای دوره‌های کوتاه‌مدت و کاربردی در رشته‌های عمران، برق، مکانیک، تأسیسات و روانشناسی استفاده شود، بخش دیگری از ظرفیت‌های این دانشگاه برای درآمدزایی است.

قدیری از طرح تولید فروکروم با مشارکت بخش خصوصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار خبر داد که در مرحله تصویب در دبیرخانه دائمی هیأت امنای استان قرار دارد.



وی حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را حائز اهمیت دانست و به آنا گفت: «برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی، یادواره شهدا، محافل انس با قرآن و کارگاه‌‌های مختلف فرهنگی بخشی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه است.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با تأکید بر گسترش تحصیلات تکمیلی گفت: «تلاش بر این است که مراکز رشد را گسترش دهیم و پژوهش‌‌‌هایی برای استادان تعریف کنیم که بتواند بخشی از معضلات جامعه را حل کند و به سمت تحقیقات کاربردی پیش برویم.»

قدیری تکمیل و راه‌‌اندازی استخر شنا، تجهیز خانه مسافر، طراحی و ساخت فضای اطراف خانه مسافر، میهمانسرا و اصلاح و توسعه فضای سبز را برخی از طرح‌های در دست اجرای دانشگاه آزاد اسلامی انار دانست.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشکده ویژه مادران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، خواستار الگوگیری همه واحدهای دانشگاهی از این واحد دانشگاهی در ایجاد دانشکده‌های مختص بانوان شد و اظهار کرد:‌ با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی و ظرفیت‌های موجود در واحد یادگار امام (ره) به‌زودی شاهد ایجاد رشته‌هایی که مورد اقبال و استقبال دانشجویان مادر در دانشکده بانوان است، خواهیم بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با تأکید بر راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی روان‌شناختی و مدرسه عالی مهارتی مادر و کودک در پردیس مادران افزود: آنچه از این واحد دانشگاهی انتظار می‌رود این است که به‌عنوان واحد نمونه در تأسیس دانشکده مختص بانوان، الگویی موفق برای سایر واحد‌ها در سطح کشور باشد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: راه‌اندازی پردیس مادران و فعالیت‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد نشان از توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) نسبت به دانشجویان مادر است که این خود بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.

سروری‌مجد گفت: دانشجو بودن معمولا شرایط خاصی دارد و فرد برای اینکه بدون دغدغه به تحصیل بپردازد، باید همه تمرکز خود را صرف درس خواندن کند؛ اما اشتغال، ازدواج و فرزندآوری شرایطی را برای دانشجو ایجاد می‌کند که گاهی ادامه مسیر برای دانشجویان با سختی و مشقت طاقت‌فرسایی همراه بوده به همین منظور ضرورت ایجاد امکانات و بستری مناسب برای ادامه تحصیل مادران اجتناب‌ناپذیر است. امیدوارم آنچه امروز به جمع‌بندی رسیدیم در یک برنامه زمانی مدون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و در سازمان مرکزی تحقق یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد