Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@12:12:47 GMT

آمار خسته کننده بنزما در لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۸۷۴۷

آمار خسته کننده بنزما در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، نمی‌شود همه مهاجمان برای بازگشت به دوران اوج را محکوم کرد اما شرایط کریم بنزما خیلی دشوار است؛ او از دور اول مرحله حذفی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در این تورنمنت گلزنی نکرده است.

ناپولی آخرین رقیب اروپایی رئال مادرید بود که گلزنی بنزما را دید. بنزما در بازی که با نتیجه 3 بر یک به سود رئال تمام شد و حریف ایتالیایی از لیگ قهرمانان کنار رفت موفق به گلزنی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی 15 فوریه انجام شده بود از آنجایی که 9ماه از این گلزنی گذشته بنزما 279 روز است که در گلزنی ناکام بوده. فصل گذشته بنزما اگرچه یک پاس خاطر انگیز را به کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهای لیگ قهرمانان ارسال کرد اما پایش به گلزنی باز نشد.

این فصل بدون شک یکی از سخت ترین فصل‌های مهاجم فرانسوی است او در چهار دیدار مرحله گروهی تنها دو بار موفق به حضور در ترکیب شاگردان زین الدین زیدان شد و دیدار رفت مقابل آپوئل و بروسیا دورتموند را به دلیل مصدومیت از دست داد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!