Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عملیات موفقیت آمیز نیروهای خط مقاومت در بوکمال و شکست نهایی داعش گفت:‌ قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا به همراه صهیونیست‌ها و ارتجاع عرب بیشترین توان خود را در حمایت از نیروهای تکفیری به کار گرفتند و به بهانه اینکه این‌ها نیروهای مردمی هستند شورش‌هایی را در سوریه ساماندهی کردند و آخرین سلاح‌ها را در اختیار آنها گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه غرب به همراه کشورهای عربی فرصت رسانه‌ای گسترده‌ای را در اختیار تکفیری‌ها قرار داد، اظهار کرد: آنها از این طریق تلاش کردند تا با ایجاد رعب و وحشت بر عراق، سوریه و بخش‌هایی از لبنان سیطره یابند و تا دروازه‌های بغداد و دمشق هم پیش رفتند.

وی با بیان اینکه در نهایت تکفیری‌ها استان‌های زیادی را هم اشغال کردند، خاطرنشان کرد: ‌در حالی که مردم آن مناطق از مقابله با تکفیری ها ناامید بودند حمایت‌های به موقع جمهوری اسلامی و طراحی‌های سردار سلیمانی معادلات آ‌نها را شکست داد و بار دیگر اقتدار و عظمت نیروهای مردمی مشخص شد و یک پیروزی بزرگی که خیلی‌ها انتظار آن را نداشتند حاصل شد و ثابت کرد که تنها راه رهایی ایستادگی و مقاومت است.

وزیر پیشین ارشاد با ابراز خرسندی از اینکه این پیروزی‌ها با حمایت مرجعیت عراق و حضور نیروهای مردمی و حمایت تمام عیار سپاه قدس به دست آمد، گفت: این پیروزی نشان داد که اگر ما بر اصول خود بایستیم، هشدارها و تهدیدات غرب نمی‌تواند کاری کند.

حسینی تصریح کرد: بازنده عملیات بوکمال ارتجاع عرب بود و شکست بزرگی را در منطقه متحمل شد و به خاطر همین هم الان آل سعود عصبانی است و تحرکاتی را هم انجام می‌دهد تا بتواند بعد از داعش قدرت خود را در منطقه حفظ کند ولی راه به جایی نخواهد برد.

وی با تأکید بر اینکه آن اهدافی که آمریکایی‌ها در خاورمیانه دنبال می‌کردند هم شکست خورده است، بیان کرد: آنها امروز فهمیدند در هر مسئله‌ای که جمهوری اسلامی با اقتدار وارد شود آنها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه فرماندهی،‌ هدایت و ساماندهی نیروهای نظامی توسط سردار سلیمانی صورت می‌گرفت، اظهار کرد: در سوریه نیروهای مردمی و در عراق نیروهای حشدالشعبی با هدایت و فرماندهی سردار سلیمانی پیروزی های مختلفی را رقم زدند. طراحی‌های عملیات و حضور سردار سلیمانی در صحنه روحیه رزمندگان را مضاعف می‌کرد.

حسینی با بیان اینکه به کارگیری توان ارتش عراق و نیروهای حشدالشعبی و استفاده از نیروی هوایی روسیه سبب شد که این توفیقات به دست آید، خاطرنشان کرد: در کنار این فرماندهی عنایات الهی و نقش دولت و مردم عراق و سوریه هم موثر بود که باید این اثر را هم مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، هواداران ناامید رم برای خالی کردن خشم خود به سراغ شبکه های اجتماعی رفتند تا ریک کارسدورپ و تامی آبراهام را هدف قرار دهند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ کارسدورپ با اشتباه مرگبار خود و آبراهام با از دست دادن یک فرصت ۱۰۰٪ گلزنی، نقش پررنگی در شکست خانگی رم داشتند. هواداران جالوروسی بعد از بازی به صفحه این بازیکنان در اینستاگرام هجوم بردند و به آنها توهین کردند. حجم پیام ها به حدی زیاد بود که آبراهام و کارسدورپ قسمت پیام ها زیر پست های اینستاگرام را محدود و آنرا از دسترس عموم خارج کردند.

گفتنی است هر دو بازیکن اگرچه همچنان از حمایت ده روسی برخوردار هستند اما در لیست فروش رم قرار گرفته اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902715

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را درهم کوبید
  • ویدیو/ یمن چگونه معادلات منطقه را تغییر داد؟
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان