Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموزان جزیره کیش کمک های نقدی خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله جمع آوری کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کیش، سید محمود آهاری معاون فرهنگی مدرسه پسرانه الغدیر گفت: این کمک ها از سه روز پیش جمع آوری شده است و همچنان ادامه دارد. وی افزود: تا کنون حدود300 هزار تومان جمع آوری شده است و این کمک های نقدی به جمعیت هلال احمر کیش تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهاری گفت:تقویت حس نوع دوستی و کمک رسانی ، مهمترین هدف مسئولان مدرسه از برگزاری این برنامه است. دانش آموزان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفتند : از اینکه در کار خیر مشارکت می کنند حس خوبی دارند و بهترین کمک ها در این زمان پوشاک ،کنسرو ، لوازم بهداشتی ، دارو ، پتو و وسایل گرمایشی است که علاقمندند هر چه سریعتر به دست آسیب دیگان زلزله برسد. 36 مدرسه در کیش وجود دارد و تقریبا تمام مدارس در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مشارکت کردند. بخشی از این کمک ها روزهای قبل به هلال احمر تحویل داده شد و بخشی دیگر نیز به جمعیت هلال احمر تحویل داده می شود.   دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان

این عکس با این نوشته «شاید براتون جالب باشه بدونید معلمای عشایر برا روز معلم، چی هدیه میگیرن» در شبکه اجتماعی ایکس و توییتر جزو پربازدید‌ها قرار گرفت.

منبع: برترین ها

 

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی جزیره نوآور قشم در دیپلماسی فناوری و نوآوری در سطح بین المللی
  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • جزیره قشم به قطب نوآوری و فناوری تبدیل می‌شود
  • جزیره قشم به جزیره نوآور کشور تبدیل می‌شود
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند