Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سازمان بیمه سلامت اعلام کرد: ارائه خدمات تمدید دفاتر بیمه سلامت همگانی رایگان برای بیش از 14 میلیون بیمه شده تحت پوشش و افرادی که یکبار به عضویت این صندوق در آمده اند ولی الان فعال نیستند، کماکان بصورت رایگان انجام می گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: هیچگونه تغییری در مورد بیمه رایگان اعضای کلیه صندوق های بیمه سلامت صورت نگرفته است و برای افراد تحت پوشش صندوق بیمه همگانی رایگان منتظر ابلاغ آزمون ارزیابی وسع از سوی هیات محترم دولت بوده و به موجب قانون برای ورود به صندوق بیمه همگانی رایگان باید آزمون ارزیابی وسع انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: کسانی که برای اولین بار اقدام به ثبت نام در صندوق بیمه همگانی رایگان می کنند، ارزیابی می‌شوند و نتیجه به این سازمان منعکس می‌شود سپس این سازمان بر اساس نتایج فوق افراد را بیمه می‌کند. همچنین اگر متقاضی نخواهد ارزیابی وسع برای او انجام شود، می‌تواند با پرداخت حق سرانه، صندوق بیمه ایرانیان را انتخاب کند که پنجاه درصد حق بیمه را نیز دولت پرداخت می کند.

همچنین آمده است که با تاکید بر اینکه در وضعیت فعلی همه بیمه شدگان بیمه همگانی رایگان تحت پوشش این سازمان و افرادی که قبلا ثبت نام کرده ولی فعال نیستند، می توانند بصورت رایگان دفترچه را تمدید کنند؛اعلام داشت : دریافت دفترچه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ، بهزیستی ، سایر اقشار و روستاییان کماکان بصورت رایگان است.

701

بیمه سلامت دفاتر بیمه صندوق افراد تحت پوشش دفترچه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد