Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأخیر در پرواز مشهد به تهران باعث شد که تمرین امروز استقلالی‌ها تعطیل شود.

ایران آنلاین /   تیم فوتبال استقلال پس از انجام دیدار هفته دوازدهم مقابل سیاه‌جامگان که با تساوی بدون گل در مشهد خاتمه یافت، قرار بود امروز (سه‌شنبه) تمرینی برگزار کند که این جلسه تمرینی به دلیل تأخیر در پرواز شب گذشته لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز شب گذشته مشهد به تهران که اعضای تیم فوتبال استقلال در آن حضور داشتند، پس از اعلام تأخیر سه ساعته و سپس تأخیری دو ساعته (مجموعاً پنج ساعت) قرار بود ساعت 2 بامداد به سمت تهران صورت بگیرد که در نهایت حوالی ساعت 2:30 بامداد انجام شد.

به دلیل تأخیر این پرواز بازگشت استقلالی‌ها به تهران حوالی ساعت پنج صبح بود که کادرفنی تصمیم گرفت تیم امروز تمرینی نداشته باشد./ تسنیم 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال